رفع مشکلات جامعه در گرو تعامل و هم افزایی نظام مدیریتی کشور است

اقتصاد ایران: اراک- معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت:رفع مشکلات جامعه در گرو تعامل و هم افزایی نظام مدیریتی کشور و بهره گیری از فناوری های نوین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسلامی ظهر پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت شرکت صنایع آذرآب اراک اظهار کرد: استان مرکزی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و از قطب‌های صنعت کشور بشمار می‌رود که در این استان باید اقتصاد پررونق و درآمد سرانه بالایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز صنعت هسته‌ای ایران یکی از افتخارات کشور و در تراز جهان قرار دارد و کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند امروز قلم فرسایی خود را تغییر داده از قدرت در این صنعت و ایران صحبت می‌کنند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این نشست با تاکید بر تعامل و هم‌افزایی نظام مدیریتی کشور در جهت حل ساده‌تر مسائل و مشکلات افزود: با یاری خدا و صبوری پرسنل و مدیریت این واحد تولیدی، درهای امید برای بهبود وضعیت در شرکت باز شده است.

رفع مشکلات جامعه در گرو تعامل و هم افزایی نظام مدیریتی کشور است

اسلامی با تاکید بر فناوری‌های نوین بیان کرد: دنیا به سمت توسعه پایدار در حال حرکت است و مهمترین موضوع آن بازدهی بالاست که این مهم نیازمند طراحی مهندسی است که در مجموعه مدیریتی شرکت صنایع آذرآب مشهود است تا بتواند با دنیا ارتباط بگیرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: شرکت صنایع آذرآب یکی از ظرفیت‌های فاخر کشور است و اقدامات خوبی در این شرکت صورت گرفته و شرکت آینده روشنی پیش رو دارد و فرصت‌های بیشماری پیش روی این واحد تولیدی قرار دارد که در این راستا باید تمام ظرفیت‌ها بکار گرفته شود.

اسلامی بر یکپارچگی کارگران و تیم مدیریتی تاکید کرد و گفت: پیشرفت کشور و دستیابی آن به قله‌های عزت آفرین بدون وحدت انجام نمی‌شود و در گام نخست باید نسبت به آینده و سرنوشت کشور احساس مسئولیت کرد و این احساس مسئولیت در این شرکت مشهود است.

رفع مشکلات جامعه در گرو تعامل و هم افزایی نظام مدیریتی کشور است

در پایان اعضای شورای اسلامی کار شرکت صنایع آذرآب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای پرواز اردیبهشت به ویژه شهید آیت الله رئیسی، از حمایت‌ها و توجه ویژه ایشان در پیگیری موضوعات و رفع موانع تولید در این صنعت با اهدای لوح از رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، تقدیر کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ