برای محمدعلی بهمنی دعا کنید

اقتصاد ایران: نائینی، از شاگردان محمدعلی بهمنی، از وخامت حال این شاعر خبر داد و گفت: استاد شب گذشته در اثر عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

- اخبار فرهنگی -

سمانه نائینی، از شاگردان محمدعلی بهمنی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وضعیت جسمی این شاعر پیشکسوت گفت: استاد بهمنی چندی پیش در اثر عارضه‌ای در بیمارستان بستری شد، اما پس از مرخص شدن، حال جسمی ایشان رو به بهبود بود. صحبت می‌کرد و خاطراتش را به یاد می‌آورد، اما شب گذشته، حوالی ساعت 9 ناگهان حالش مجدداً بد شد.

وی با بیان اینکه بهمنی مجدداً شب گذشته به بیمارستان منتقل شد، افزود: استاد شب گذشته دچار سکته مغزی شد که شدیدتر از سری قبل بود و منجر به خونریزی مغزی شد.

نائینی با اشاره به نظر پزشکان درباره انجام عمل جراحی ادامه داد: دفعه پیش به دلیل بیماری قلبی استاد، نظر پزشکان بر این بود که عمل جراحی صورت نگیرد. اما این‌بار تصمیم بر این شد که عمل جراحی صورت بگیرد، خوشبختانه عمل علی‌رغم ریسک بالا این کار انجام شد. طبق نظر پزشکان، علائم حیاتی ایشان در حال حاضر مورد تأیید است اما هوشیاری استاد چندان مطلوب نیست.

نائینی در پایان از تمام شاگردان، دوستداران شعر و ادب درخواست کرد تا برای بهبودی حال این شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت دعا کنند.

محمدعلی بهمنی از شاعران تأثیرگذار است که بسیاری از ترانه‌های او در ذهن فارسی‌زبانان ماندگار شده است. او متولد سال 1321 در دزفول است و شعردوستان این شاعر پیشکسوت را با آثاری چون «باغ لال»، «در بی‌وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «شاعر شنیدنی است»، «چتر برای چه، خیال که خیس نمی‌شود» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» می‌شناسند. خبرگزاری تسنیم برای استاد محمدعلی بهمنی آرزوی تندرستی دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ