سرویس پادکست اپل دیگر در پسِ باغ محصور این شرکت قرار ندارد

اقتصاد ایران: اکنون می‌توانید ازطریق مرورگر وب خود ازطریق هر دستگاهی به سرویس اپل پادکست دسترسی داشته باشید.

نسخه‌ی تحت‌وب اپل پادکست منتشر شد و این سرویس از پسِ باغ محصور اپل بیرون آمد. اکنون کاربران کامپیوترهای شخصی هم می‌توانند بدون‌ نیاز به دستگاه دیگر، به محتوای این پلتفرم محبوب دسترسی داشته باشند. این اقدام، در راستای روند جدید اپل در ارائه‌ی نسخه‌های تحت‌وب سرویس‌هایش انجام شده است و قبلاً نیز شاهد انتشار نسخه‌ی بتای تحت‌وب سرویس نقشه‌ی این شرکت بودیم. نکته‌ی مهم اینکه اپل پادکست روی وب به‌صورت آزمایشی ارائه نمی‌شود و از همان ابتدا به‌طور کامل دردسترس کاربران قرار دارد.

برای دسترسی به نسخه‌ی وب اپل پادکست با مرورگر دلخواه خود به آدرس podcasts.apple.com مراجعه کنید. تجربه‌ی کاربری این نسخه، بسیار شبیه‌به استفاده از اپل پادکست روی مک یا آیپد است. تست‌های اولیه نشان می‌دهد این سرویس روی مرورگرهای مدرن امروزی به‌خوبی اجرا می‌شود.

با اینکه اپل و مایکروسافت رقیب یکدیگر محسوب می‌شوند، به‌نظر می‌رسد سخت‌گیری اپل در قبال ویندوز اخیراً کمی کاهش یافته است. سازنده‌ی گوشی آیفون اوایل سال جاری اپلیکیشن‌های رسمی اپل موزیک، اپل TV و ابزارهای دیگری را برای ویندوز منتشر کرد.

مقالات مرتبط:
  • نسخه وب اپل‌مپ اکنون روی مرورگر فایرفاکس هم کار می‌کند
  • اپ‌های تحت وب آیفون در اروپا فلج شدند

بااینکه از ارائه‌ی سرویس‌های اپل روی ویندوز خوشحالیم، اما همچنان این موضوع عجیب به‌نظر می‌رسد که چرا اپل برای اینکار تا این‌ حد تأخیر داشت. غول فناوری کوپرتینویی برای مدت زمان زیادی، آیتونز را به‌عنوان گزینه‌ای محدود و اجباری برای آیفون نگه داشت، درحالی‌که بسیاری از سرویس‌هایش باید از همان ابتدا روی وب نیز ارائه می‌شدند.

مایکروسافت در چند سال گذشته، رویکرد بسیار بازتری نسبت‌به ارائه‌ی اپلیکیشن‌ها روی دستگاه‌های رقبا داشته است. آن‌ها حتی بلافاصله پس‌از عرضه‌ی ویژن پرو، اپلیکیشن‌هایی را برای این دستگاه آماده کرده بودند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ