درگیری شدید در کرانه باختری/ شهادت جوان فلسطینی در طولکرم

اقتصاد ایران: در جریان حمله نظامیان ارتش اشغالگر به اردوگاه طولکرم در کرانه باختری، از صبح امروز یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده و درگیری‌های شدیدی میان نیروهای اشغالگر با جوانان فلسطینی در جریان است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری فلسطینی از وقوع درگیری‌های شدید در کرانه باختری بعد از یورش نیروهای اشغالگر خبر داده و اعلام کردند که یک جوان فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم به شهادت رسیده است.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که از ابتدای صبح امروز پنجشنبه، نیروهای اشغالگر صهیونیستی از ورودی غربی شهر طولکرم به این شهر یورش برده و بیمارستان‌ تخصصی الاسراء و بیمارستان دولتی ثابت ثابت را محاصره کرده و در اطراف آنها مستقر شدند.

بر اساس این گزارش، همزمان با آغاز درگیری‌ها میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در طولکرم، ارتش اشغالگر نیروهای کمکی نظامی بیشتری را به این منطقه فرستاد و این نیروها اردوگاه آوارگان طولکرم را در این شهر محاصره کردند و تک تیراندازهای ارتش صهیونیستی بر پشت بام ساختمان‌ها مستقر شدند.

همچنین بولدوزرها و خودروهای نظامی ارتش اشغالگر شروع به تخریب زیرساخت‌های ورودی غربی اردوگاه طولکرم کردند.

همچنین منابع گزارش دادند که همزمان با استقرار خودروهای نظامی ارتش صهیونیستی در امتداد خیابان نابلس در مجاورت ورودی شمالی اردوگاه طولکرم، نیروهای اشغالگر یک خانه را در شرق این منطقه محاصره کرده و سپس به آتش کشیدند.

از طرف دیگر رزمندگان مقاومت فلسطین در طولکرم شروع به مقابله با نیروهای اشغالگر کرده و چندین بمب دست ساز را در مسیر خودروهای نظامی و بولدوزرهای رژیم اشغالگر منفجر کردند.

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک نظامی ارتش اشغالگر در جریان انفجار بمب در اردوگاه طولکرم خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که یک بولدوزر نظامی ارتش اسرائیل بعد از منفجر شدن یک بمب هنگام حمله آن به اردوگاه طولکرم، آتش گرفت.

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در کرانه باختری اعلام کردند که با همکاری گردان‌های شهدای الاقصی در اردوگاه طولکرم، یک بولدوزر ارتش صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

نظامیان صهیونیست در شهر سلفیت یک کودک 15 ساله را بازداشت و او را به برج نظامی در شمال کرانه باختری منتقل کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین چند جوان فلسطینی را در شهر نابلس و قلقیلیه بازداشت کردند.

شب گذشته نیز منابع فلسطینی گزارش دادند که جمال السعودی، جوان فلسطینی از اردوگاه بلاطه در نابلس که هفته گذشته در جریان تجاوز اشغالگران زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید. همچنین در جریان حمله شب گذشته صهیونیست‌ها به اردوگاه بلاطه سه فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ