تفرجگاه‌ها و پارک‌های فارس تعطیل است

اقتصاد ایران: شیراز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به صدور هشدار نارنجی رنگ برای یک شهریور ماه گفت: با توجه به حاکم شدن پدیده جوی مونسون در استان فارس، پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان تعطیل است.

غلامرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی رنگ برای یک شهریور ماه و حاکم شدن پدیده جوی مونسون در استان فارس، پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان تعطیل است.

وی ادامه داد: با توجه به حاکم شدن پدیده جوی مونسون از روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه در استان فارس این پدیده مخاطراتی به وجود آورده که نیاز است مردم توجه بیشتری به هشدارها داشته باشند.

غلامی با بیان اینکه هفته گذشته هم هشدار نارنجی صادر شده بود اما بی‌توجهی سبب شد ۲ جان‌باخته در شهرهای داراب و استهبان داشته باشیم، گفت: برای سه‌شنبه ۳۰ مرداد و چهارشنبه ۳۱ مرداد هشدار قرمز و نارنجی صادر شده بود و و برای یک شهریور نیز هشدار نارنجی صادر شده است؛ افزود: در این دو روز گذشته شاهد بروز مخاطراتی چون سیل، گردوخاک، طوفان و رعد و برق بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: واجب است مردم به هشدارهای ما توجه کنند و بدانند هشدار شامل گرد و خاک، رعدوبرق و طوفان هم می‌شود و بی توجهی منجر به بروز حوادث جبران‌ناپذیر می‌شود.

وی افزود: تخلیه ۲ روستا در داراب و یک روستا در سروستان که احتمال آب‌گرفتگی وجود داشت سبب شد طی ۲ روز اخیر خطرات جانی را به صفر برسانیم.

غلامی تاکید کرد: بارش‌های تابستانی از این جهت خطرآفرین است که طی ۲ ساعت ۵۰ میلی متر باران بارید در حالی که ممکن است در زمستان این میزان طرف مدت ۴ روز ببارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ