شهرداری‌های اصفهان ۵۰۰ نفر نیرو به کربلا اعزام کردند

اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: ۵۰ شهرداری استان اصفهان ۵۰۰ نفر نیرو و ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات به کربلا اعزام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فردوسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات‌رسانی شهرداری‌های استان در کربلای معلی و چذابه، اظهار کرد: در سالهای گذشته خدمت‌رسانی شهری در ایام اربعین حسینی در شهر کربلا توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان انجام می‌شد.

وی ادامه داد: با عنایت به برگزاری جلساتی مشترک میان مدیران شهرداری اصفهان و مدیران شهرداری کربلا و جلساتی که به میزبانی استانداری اصفهان در همین خصوص برگزار شد مقرر گردید حدود ۲۵ درصد از شوارع شهر کربلا در محدوده شارع روضتین، شارع العباس، شارع قزوینی و شاعر الشهدا به شهرداری اصفهان واگذار شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان از چند برابر شدن فضای مسئولیت شهرداری اصفهان نسبت به سالهای گذشته خبر داد و گفت: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با برگزاری دو نشست با حضور معاونین خدمات شهری شهرهای بزرگ استان و نشستی با حضور ۷۰ نفر از شهرداران و معاونین خدمات شهری استان توانست با محوریت شهرداری اصفهان بخشی از نیروهای مورد نیاز را تأمین کند.

فردوسی ضمن قدردانی از شهرداران استان در راستای خدمت‌رسانی در کربلای معلی و چذابه، عنوان کرد: مجموعاً ۵۰۰ نفر نیرو و ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین خدماتی از شهرداری‌های استان با محوریت شهرداری اصفهان به کربلا اعزام شد و موکب خدمات شهری شهرداری اصفهان با هماهنگی و همکاری سایر شهرداری‌های استان از بیستم مردادماه در شهر کربلا خدمات‌رسانی خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: همچنین فعالیت‌های فرهنگی در خصوص جمع‌آوری زباله در آن محدوده انجام می‌شود، در این راستا ۳۰۰ سطل زباله بزرگ و ۱۰ تن پلاستیک زباله استفاده خواهد شد، آموزش مواکب در جمع آوری زباله نیز در دستور کار این گروه قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: در پایان ۵۰۰ اصله درخت نیز در کربلای معلی به نام شهدای شاخص استان اصفهان کاشته خواهد شد.

فردوسی در خصوص خدمت‌رسانی شهری در شهر چذابه نیز عنوان کرد: خدمات شهری نقطه پایانه مرزی و ترمینال بین‌المللی شهر چذابه به شهرداری اصفهان واگذار شده است از این رو ۱۶۰ نفر نیرو و ۲۰ دستگاه ماشین آلات خدماتی همراه با نصب سایه بانی به طول هزار متر و به عرض شش متر با مه پاش، نیمکت و وسایل خنک کننده در این منطقه مشغول به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی افزود: در این مسیر تمثال شهدای اصفهان که در مرز چذابه به شهادت رسیدند نیز نصب و در معرض دید زائران اربعین حسینی قرار دارد.

فردوسی خاطرنشان کرد: در مرز مهران و برخی از پایانه‌های مسافربری اصفهان که دچار کمبود ماشین‌آلات هستند نیز ۶۲ دستگاه اتوبوس شهری و ۴۰ دستگاه ون نیز اعزام شده‌اند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان اظهار کرد: هر پاکبان و راننده‌ای که از استان اصفهان به کربلا و چذابه اعزام شده است به نام یک شهید در این مسیر خدمت‌رسانی می‌کند.

وی در پایان تأکید کرد: محوریت خدمت در کربلای معلی با شهرداری اصفهان است؛ اما باتوجه به گستردگی امور، ۵۰ شهرداری استان در اعزام نیرو و ماشین‌آلات به کمک شهرداری اصفهان آمدند که در نوع خود بی‌نظیر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ