تشکل‌های مردمی فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است

اقتصاد ایران: اصفهان - دبیر ستاد امربه معروف اصفهان گفت: تشکل‌های مردمی فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است و نباید از این ظرفیت بسیار مهم و مردمی غافل باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری شامگاه چهارشنبه در دیدار با سردار استکی رئیس مجمع رهروان امربه معروف اصفهان اظهار کرد: بزرگ‌ترین مجموعه مردم نهادی که در سطح کشور در راستای فرهنگسازی امربه معروف ونهی از منکر ومطالبه‌گری فعالیت می‌کند نهاد مردمی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر است که این نهاد دارای ساختار و مجوزی رسمی است و این مجمع هم در حوزه اجرایی و هم در حوزه مطالبه‌گری نسبت به گروهای دیگر بسیار فعال و عملکرد خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: عِده وعُده ستاد امربه معروف ونهی از منکر نیروهای مردمی وگروهایی هستند که از طریق ستاد ساماندهی می‌شوند ودر میدان در زمینه‌های مطالبه گری وفرهنگی فعالیت می‌کنند که وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از این گروهای مردمی است.

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان با اشاره به بازوی توانمند ستاد امربه معروف اصفهان افزود: مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر اصفهان یکی از موفق‌ترین نهادهای مردمی است که با دغدمندی نسبت به معضلات و آسیب‌های جامعه مطالبه‌گری و فعالیت می‌کند و می‌توانم بگویم یکی از بازوان فعال ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان است.

در ادامه این جلسه سردار جواد استکی رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: تشکل‌های مردمی یک فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است و نباید از این ظرفیت بسیار مهم ومردمی غافل باشیم ومطمین باشید هرجا همین مردم پا به میدان گذاشتند موفقیت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان عنوان کرد: بحمدالله با مدیریت جدید وفعالیت های این ستاد باعث شده است که در طول دوسال گذشته روح تازه‌ای در مجموعه ستاد دمیده شود و فعالیت‌های میدانی ستاد چشمگیر بوده و باید شتاب این فعالیت‌ها در جامعه بیشتر شود.

سرداراستکی ادامه داد: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باعث امید آفرینی در جامعه اسلامی شده و مردم اصفهان نسبت به گذشته امیدوارتر شده‌اند.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به ترویج فرهنگ امر به معروف در جامعه، تصریح کرد: اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یک امر بسیار مهم است که متأسفانه دستگاه‌های مسئول در این راستا اهتمام آن‌چنانی ندارند؛ باید با تمام توان از ابزارهای رسانه و فضای مجازی برای ترویج این فرهنگ استفاده کنیم.

وی با اشاره به وصایای شهدا، عنوان کرد: وظیفه آحاد مردم ادای دین به شهدای والامقامی است که در وصایای خود به حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی تأکید کرده‌اند و امروز دشمنان نظام با تمام توان تلاش می‌کنند که دین و اعتقادات مردم را از بین ببرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ