جمهوری اسلامی ایران رهبر مقاومت است/ امام حسین (ع) سمبل استقامت

اقتصاد ایران: کربلا - رهبر شیعیان نیجریه گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور در حال رهبری مقاومت در کشورهای مختلف از جمله سوریه و عراق است.

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ ابراهیم زکزاکی چهارشنبه شب در سخنرانی در موکب حضرت فاطمه زهرا (س) بابل در کربلای معلی با ابراز خرسندی از حضور در جمع عزاداران حسینی در موکب حضرت فاطمه زهرای بابل در کربلا افزود: وقتی حضرت امام حسین علیه السلام از همه تقاضا کردند که به وی کمک کنند فقط چند نفر این دعوت را پذیرفتند و در آن موقع به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام پاسخ داده نشد.

وی با اینکه اکنون شاهد آن هستیم که میلیون‌ها نفر برای حضرت امام حسین علیه السلام عزاداری می‌کنند، افزود: اکنون تعداد طرفداران حضرت امام حسین علیه السلام به خیل عظیمی تبدیل شدند و هر روز و هر لحظه در حال افزایش هستند.

شیخ زکزاکی گفت: کسانی که با حضرت امام حسین علیه السلام به مقابله پرداختند می‌خواستند آن حضرت و خاندانش را از بین ببرند اما شاهد آن هستیم که دین و سیره حضرت امام حسین علیه السلام ماندگار شده است و این سبب پیروزی خون بر شمشیر شد و امروز شاهد گسترش پیام حضرت امام حسین علیه السلام هستیم.

رهبر شیعیان نیجریه ادامه داد: در آن زمان تصور می‌کردند که می‌توانند همه چیز از جمله ارزش‌های سیدالشهدا علیه السلام را نابود کنند اما پس از سال‌های سال این بذر رشد و گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: اتفاقی که در کربلا افتاد دشمنی کامل و صد درصدی با خاندان امام حسین (ع) و اهل بیتش بود و ریشه این اتفاق از دوران پیامبر اسلام (ص) شروع شده بود و مشرکین تمام تلاش خود را کرده بودند که ارزش‌هایی که توسط پیامبر (ص) گسترش یافته بود را از بین برند و نابود کنند.

حضرت امام حسین (ع) سمبل ایمان و استقامت

رهبر شیعیان نیجریه از امام حسین علیه السلام به عنوان سمبل ایمان و استقامت یاد کرد و گفت: این حکمت خداوند بود که ایمان را با حضرت امام حسین علیه السلام بسنجد و کار را به اینجا رساند.

شیخ زکزاکی افزود: حضرت امام حسین علیه السلام با قیام خود حق را از باطل جدا کرد و آن را نشان داد و اگر امام حسین علیه السلام با دشمن سازش می‌کرد این به معنای پایان دین و ارزش‌ها به شمار می‌رفت.

رهبر شیعیان نیجریه انقلاب اسلامی را نتیجه قیام امام حسین علیه السلام خواند و گفت: این انقلاب سبب شد که غرور و توانمندی به مردم مسلمان در سراسر جهان برگردد اکنون همه می‌دانند که چه اتفاقی برای مردم مظلوم فلسطین در حال رخ دادن است.

وی بابیان اینکه دنبال کنندگان اسلام از فلسطین حمایت می‌کنند، افزود: جمهوری اسلامی در حال رهبری کردن مقاومت در کشورهای مختلف از جمله سوریه، عراق و غیره است و محور مقاومت را هدایت می‌کنند.

شیخ زکزاکی گفت: اکنون وقتی شاهد آن هستیم که میلیون‌ها نفر در کربلا حضور پیدا می‌کنند این نتیجه انقلاب امام حسین علیه السلام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ