رکوردی عجیب در قرمزترین دربی ایران

اقتصاد ایران: تراکتور و پرسپولیس فردا در پنجاه و ششمین دیدار رسمی خود به میدان می‌روند. مصافی که شاید عنوان "قرمزترین دربی ایران" برازنده‌اش باشد.

فرهیختگان: تراکتور و پرسپولیس فردا در پنجاه و ششمین دیدار رسمی خود به میدان می‌روند. مصافی که شاید عنوان "قرمزترین دربی ایران" برازنده‌اش باشد. هیچوقت از جنجال و هیاهو و حاشیه خالی نبوده و بعید است این سنت در بازی فردا شکسته شود. از حضور ستاره ها در تیم حریف گرفته تا ماجراهای مربوط به بیرانوند و مباحث درون تیمی مثل غیبت دوباره عالیشاه در تبریز، همه چیز دست به دست هم داده تا مثل همیشه اهالی فوتبال منتظر سوت شروع این بازی باشند.

با همه اینها رویکرد مربیان دو تیم هم قبل از این بازی جالب است. گاریدو می‌گوید تجربه تیمش در تبریز به کار می‌آید و اسکوچیچ می‌گوید به رکوردهای قبلی این بازی بی تفاوت است. رکوردهایی که برای تراکتور بیشتر به طلسم شباهت دارد:

تراکتور در 11 تقابل اخیرش با پرسپولیس فقط دو مرتبه پیروز شده و حتی نتوانسته از این تیم مساوی بگیرد. آن دو برد هم با نتیجه مشابه یک بر صفر بوده و گلهایش توسط احسان حاج صفی و محمد عباس زاده به ثمر رسیده. هر چند از آخرین غلبه پرشورها بر پرسپولیس کمتر از دو سال می‌گذرد اما آخرین روزی که در تبریز این حریف را شکست دادند نزدیک به 5 سال پیش بود. در عین حال دراگان اسکوچیچ به صراحت گفته اصلا به این مسائل اهمیت نمی‌دهد:

«مطمئنم می‌توانیم بهترین نتایج را رقم بزنیم و برای همین به نتایجی که قبلا اتفاق افتاده و رکوردهایی که قبلا بوده توجهی ندارم. اینکه قبلا چه نتایجی اتفاق افتاده و چه رکوردهایی به جا مانده و تراکتور برده یا باخته برای من مهم نیست.»

اسکوچیچ قطعا دوست دارد تراکتور با هدایت او طلسم نبردن پرسپولیس در تبریز را بشکند اما گاریدو هم خوب می‌داند مربی تیمی شده که در 10 سال اخیر هیچ تیم مدعی را به اندازه تراکتور شکست نداده. با این تفاسیر دوئل تفکرات این دو خارجی دیدنی خواهد بود.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ