بنیاد برکت با ۷ غرفه در مرز تمرچین به زائران خدمات ارائه می دهد

اقتصاد ایران: ارومیه - مدیرکل سناد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان غربی گفت: بنیاد برکت بزرگترین موکب در مرز تمرچین با ۷ غرفه در حال ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص خدمات این موکب در مرز تمرچین اظهار کرد: به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پویش برکت الحسین در استان آذربایجان غربی در حال اجراست.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به‌عنوان یک نهاد انقلابی هر ساله در اربعین خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد که امسال هم به‌خوبی در این عرصه با عنوان برکت الحسین ورود کردند.

سهندی با اشاره به اینکه حمایت از مواکب مردمی در مسیر تردد زوار در راستای رفاه حال زائرین خارجی و ایرانی اربعین فراهم شده است، یادآور شد: این ستاد برای خدمات دهی به زوار، بیش از ۱۰ هزار بطری آب معدنی و ۱۲۰ هزار پرس غذای آماده تهیه کرده که جهت خدمات دهی به زوار در اختیار مواکب مردمی قرار داده است.

وی بیان کرد: امسال ستاد در استان از مرز بازرگان تا مرز تمرچین مواکب مردمی را پوشش داده است، همچنین بنیاد برکت بزرگترین موکب استان را در مسیر پیاده روی دلدادگان حسینی برپا کرده که دارای بیش از ۷ غرفه اطعام، نذر آب، شربت و غرفه فرهنگی است.

سهندی گفت: همزمان با این ایام پویش نسیم برکت و لبخند برکت در استان شروع کرده است که تا به الان بیش از ۳۰۰ کولر آبی با مشارکت گروه‌های جهادی در اختیار نیازمندان قرار داده شده همچنین هزینه درمان دندانپزشکی بیش از ۵۰۰ نفر از ایتام و مادرانشان از طرف بنیاد برکت پرداخت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان غربی ارزش ریالی خدمات ارائه شده استان در ایام اربعین ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ