۱۴ پروژه عمران شهری در آب‌پخش افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار آب‌پخش از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۱۴ پروژه عمران شهری با اعتبار حدود ۴۲ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جامعی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با تسلیت دهه آخر صفر و فرا رسیدن اربعین حسینی و تقارن آن با هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و تمام کسانی است که دلسوزانه در راه خدمت به هموطنان، انسانیت را به تصویر کشیده و مسیر رشد و ترقی، عمران و آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور را هموار کرده‌اند.

شهردار آب پخش با اعلام اینکه روند اجرای پروژه‌های عمران شهری طبق برنامه ریزی صورت گرفته در حال انجام است ابراز داشت: تلاش می‌کنیم این پروژه‌ها طبق برنامه زمان بندی و در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا شود.

جامعی از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۱۴ پروژه عمران شهری در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتبار حدود ۴۲ میلیارد تومان کلنگ زنی یا افتتاح می‌شوند.

شهردار آب پخش بیان داشت: کلنگ زنی پروژه‌های کانال دفع آب‌های سطحی شهر آب پخش، تکمیل جاده سلامت، احداث پل بهرام آباد، احداث پارک محله‌ای شمال بلوار غدیر، احداث فاز اول بلوار نخلستان، زیرسازی و جدول گذاری معابر، احداث سالن اجتماعات، توسعه ساختمان شهرداری و افتتاح پروژه‌های احداث میدان امام رضا (ع)،زیرسازی و آسفالت معابر شهر، ساماندهی ورودی شهر از سمت گناوه، درخت کاری و نصب تندیس بلوار شهید کرامت، اصلاح و بهسازی روشنایی بلوار انقلاب و احداث شبکه ورودی دفع آب‌های سطحی بلوار شهدا را در هفته دولت خواهیم داشت.

جامعی همچنین از تجهیز ناوگان موتوری شهرداری با اعتبار حدود هفت میلیارد تومان خبر داد و گفت: خرید و تجهیز یک دستگاه خودرو پرس زباله، تعمیر و تجهیز یک دستگاه خودرو جارو مکانیزه، خرید ۲ دستگاه نیسان وانت، خرید یک دستگاه پراید وانت، خرید یک دستگاه موتورسیکلت آتش نشانی و خرید یک دستگاه غلطک موتوری دستی از جمله مواردی است که در شش ماه گذشته در راستای تجهیز ناوگان موتوری انجام شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ