نقشه دانیال اسماعیلی‌فر برای استون اورونوف!

اقتصاد ایران: دانیال اسماعیلی‌فر در بازی مقابل تیم سابق خود، با چالش بزرگی روبرو خواهد شد. او باید راهی برای مهار اوستون اورونوف، وینگر خطرناک پرسپولیس، پیدا کند.

فوتبال ۳۶۰: دانیال اسماعیلی‌فر در بازی مقابل تیم سابق خود، با چالش بزرگی روبرو خواهد شد. او باید راهی برای مهار اوستون اورونوف، وینگر خطرناک پرسپولیس، پیدا کند.

در صورت حضور فیکس اوستون اورونوف در درون زمین، دوئل او با دانیال اسماعیلی‌فر می‌تواند، جدالی تماشایی و سرنوشت‌ساز در مصاف حساس تراکتور و پرسپولیس باشد.

تراکتور و پرسپولیس، حساس‌ترین دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار خواهند کرد. شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از غلبه بر مس رفسنجان، برای اولین‌بار باید در خانه به میدان بروند و حریف‌شان، مدافع عنوان قهرمانی، تیم سرخ‌پوش تهرانی است. تیم تحت هدایت خوان کارلوس گاریدو پس از توقف برابر ذوب‌آهن باید با کسب سه امتیاز از تبریز به جدول بازگردد.

در این مصاف تماشایی شاهد دوئل‌های فوق‌العاده‌ای در نقاط مختلف زمین خواهیم بود. یکی از سرنوشت‌سازترین مصاف‌ها احتمالا بین دانیال اسماعیلی‌فر و اوستون اورونوف خواهد. اگر گاریدو تصمیم بگیرد و از وینگر ازبکستانی خود در این مسابقه به صورت فیکس استفاده کند، رویارویی جالبی را در ورزشگاه یادگار خواهیم دید.

نفوذهای دانیال، اورونوف را خوشحال می‌کند؟

دانیال که سابقه بازی برای تراکتور را دارد، خیلی زود با جو این تیم آشنا شد و در بازی نخست یک پاس گل ارسال کرد. او علاقه فراوانی به نفوذ دارد و بارها نشان داده در زمین حریف، بیش از زمین خودی، بازیکن کارآمدی است و باید کیفیت خودش را در فاز تدافعی بیش از پیش بهبود ببخشد. در سوی مقابل اوستون اورونوف، مهارت بالایی در فرار از پشت مدافعین و عبور از بازیکن مقابل خود را دارد و این می‌تواند فرصتی بزرگ برای تیم پایتخت‌نشین باشد تا از نفوذهای دانیال بهره ببرد و با تکنیک بازیکن ازبک به گل برسد. 

تردیدی نیست که اسکوچیچ و حتی خود دانیال به این قضیه واقف هستند و نسبت به مسابقات دیگر شاید شاهد نفوذهای کم‌تری از سوی اسماعیلی‌فر باشیم. فول‌بک فصل پیش پرسپولیس انگیزه فراوانی برای رویارویی با تیم سابقش دارد و اصلا دوست ندارد نمایشی ضعیف بر جای بگذارد. احتمالا جدال با اوستون، سخت‌ترین چالش این فصل دانیال باشد و او بهتر از هر کسی می‌داند یک لحظه غفلت از این بازیکن می‌تواند به بهای شکست تیمش تمام شود.

اورونوف باید در کارهای تدافعی مشارکت کند

خود استون هم شاید باید مراقب دانیال باشد. اسماعیلی‌فر می‌تواند در کناره‌های با بازیکنان هجومی تیمش زوج‌سازی کند و وحید امیریِ پا‌به‌سن گذاشته را در موقعیت دشواری قرار دهد. به همین خاطر نیاز است وینگر چپ سرخ‌پوشان به هنگام دفاع، مشارکت بیش‌تری از خود بروز دهد و مدافع پشت سر خود را تنها نگذارد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ