جایزه ویژه پرسپولیسی‌ها: به بیرانوند گل بزنید و میلیونی شوید!

اقتصاد ایران: در بازی امروز مسلما هر بازیکنی موفق به باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند شود، از محبوبیتی ویژه نزد هواداران پرسپولیس برخوردار خواهد شد.

ورزش سه: شکل جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس فارغ از هر مسئله‌ای، اتفاقی نبود که به مذاق هواداران این تیم خوش بیاید؛ خصوصا اینکه شماره یک ملی‌پوش کنونی تراکتور این اتفاق را فصل گذشته نیز با فسخ قراردادش و حواشی مربوط به شایعات حضورش در استقلال شکل داده بود.

علیرضا بیرانوند در کنار کیفیت فنی‌اش همان اندازه نیز جذابیت و حاشیه هم دارد. او که می‌توانست به محبوبیتی دست نیافتنی در پرسپولیس دست یابد، هر بار با واکنش و عملی عجیب، فاصله بین خود و این تیم و هوادارانش شکل داد و البته این‌بار به نظر می‌رسد با توجه به حضورش در تراکتور مسیر دو طرف از هم‌دیگر کاملا جدا شده باشد.

هواداران پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر اعلام حکم فدراسیون در خصوص پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس هستند و نکته جالب توجه اینکه در هر خبر و پستی کامنت‌های پرشماری از آرزوی آنها برای پیش‌بینی حکم محرومیت و جریمه بیرانوند دیده می‌شود.

آنها البته خیلی زود در جدالی فوتبالی به هم رسیده‌اند و قرار است در هفته دوم لیگ برابر یکدیگر قرار گیرند. بیرانوند این فشار را یک بار پیش از فینال جام حذفی دو فصل قبل از سوی هواداران استقلال تجربه کرده بود و البته آنجا یحیی گل‌محمدی تمام قد پشت او در آمد و به وی روحیه داد. با این حال قابل پیش‌بینی خواهد بود که یخ هواداران پرسپولیس با وی حالا حالاها شکسته نخواهد شد و بازیکنی که در این بازی موفق به گل زدن به بیرانوند شود، شاید نه به اندازه دربی اما در این مقطع به محبوبیتی بالا بین سرخ‌های تهرانی خواهد رسید و ضمن تشویق پرشکوه با واکنش‌های جالبی در صفحه شخصی‌اش نیز همانند دربی و گلزن آن مواجه خواهد شد تا به ویو و کامنت چند صد هزاری و میلیونی نزدیک شوند.

به نظر شما بیرانوند اجازه باز شدن دروازه‌اش به پرسپولیسی‌ها را خواهد داد و پیش‌بینی شما از گلزن احتمالی پرسپولیس به بیرانوند چه کسی است؟

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ