عملکرد ادارات گناوه به مردم اطلاع رسانی شود

اقتصاد ایران: گناوه- فرماندار گناوه گفت: مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان گناوه عملکرد و خدمات صورت گرفته در حوزه‌های کاری خود را به مردم به خوبی بازگو و اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ️محمدتقی صفری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای حضور در بین مردم و ارائه گزارش عملکرد است و مسئولان باید در این زمان مغتنم، اقدام و اهتمام جدی ورزند.

رئیس شورای اداری شهرستان گناوه افزود: در طول سه سال اخیر کارهای بزرگی در سطح شهرستان انجام شده و اعتبارات خوبی به دستگاه‌های اجرایی برای پروژه‌های متعدد عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف اختصاص یافته است که ضرورت دارد مردم از آنها اطلاع و در جریان قرار بگیرند.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی در طی سه سال اخیر، جهت اجرای پروژه‌ها از جمله در حوزه بهداشت، راه، مسکن، ورزش و آموزشی چندین برابر افزایش یافته است که مسئولان در هفته دولت در گزارشی به صورت مقایسه‌ای نسبت به سال‌های قبل تولید محتوا کرده و به اطلاع مردم از طریق فضاهای مجازی، رسانه‌ها و در ادارات خود برسانند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه تنها در بخش ریگ بیش از سه هزار میلیارد تومان از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال جهت افتتاح و اجرای پروژه‌ها اختصاص و هزینه شده که ۶۱۶ میلیارد تومان آن مربوط به پروژه‌های هفته دولت امسال بوده و بی سابقه است.

فرماندار گناوه از حمایت، پشتیبانی و نگاه ویژه استاندار بوشهر به این شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین اعتبار پروژه‌ها تقدیر کرد و گفت: در هفته دولت چندین پروژه در سطح این شهرستان افتتاح و اجرایی می‌شود که بخشی از آنها با حضور استاندار است.

وی تاکید کرد: مسئولان ادارات در رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم مجدانه تلاش کنند و کارهای آنها را به امروز و فردا به هیچ وجه محول نکنند.

رئیس شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت که با نام شهدای گرانقدر محمد علی رجایی رئیس جمهوری و محمد جواد باهنر نخست وزیر کشورمان عجین شده، فرصتی است برای شناخت تلاش‌های دولتمردانی که جان خود را برای اعتلای نظام فدای اسلام و ایران کردند.

لزوم حضور پررنگ مسئولان در برنامه‌های هفته دولت

وی بیان داشت: در این هفته برنامه‌های مختلفی در شهرستان پیش بینی شده است که از دوم شهریور با حضور در گلزار شهدا آغاز و در ادامه میز خدمت در مصلای جمعه برگزار خواهد شد.

وی از مسئولان خواست تا در اولین روز از هفته دولت حضوری پررنگ در برپایی میز خدمت و نمازجمعه و همچنین برنامه‌های این هفته داشته باشند.

فرماندار گناوه پیاده روی اربعین حسینی را نماد اقتدار شیعه و جهان اسلام دانست و گفت: با توجه به اینکه به مناسبت این روز، پیاده روی از گلزار شهدا تا شهدای گمنام گناوه برگزار خواهد شد از عموم مردم و همچنین مسئولان و کارکنان ادارات این شهرستان در خواست می‌شود در این برنامه معنوی شرکتی گسترده داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ