احداث درمانگاه ۳ طبقه در گذرگاه چذابه

اقتصاد ایران: اهواز - رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از احداث درمانگاه ۳ طبقه در گذرگاه مرزی چذابه به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدحسین سرمست عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه امسال ۴۰ پروژه بهداشتی، دارویی و درمانی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بهره برداری رسید، اظهار کرد: در دولت سیزدهم حدود ۲۰۰ پروژه عمرانی برای دانشگاه تعریف شد که ۱۴۰ پروژه آن به بهره برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بهره برداری بیمارستان نوید بندر امام را یکی از پروژه‌های بزرگ خواند و گفت: بیمارستان ۶۱۳ تختخوابی بیمارستان گلستان اهواز، پروژه بزرگ دیگری است که عملیات آن آغاز شده اما به بهره برداری نرسیده است.

وی اضافه کرد: طرح تأمین خوابگاه ۱۳ واحدی برای استادان و خوابگاه ۳۶ واحدی پروژه‌های دیگر هستند که سال گذشته یک بلوک از خوابگاه دانشجویی افتتاح شد، ۲ بلوک دیگر تا مهرماه آماده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام اینکه بیمارستان اکثر شهرهای خوزستان اتاق عمل داشتند، عنوان کرد: شهرهایی همچو هندیجان، رامشیر، امیدیه و باغملک دچار ضعف بودند که برای آنها تجهیزات کامل و متخصص تأمین شد.

دکتر سرمست با اشاره به تحویل گرفتن بیمارستان علامه کرمی در غرب اهواز، گفت: مشکلاتی در بیمارستان وجود داشت که با تأمین متخصص و تجهیز کردن، خدمات بهتری ارائه می‌شود.

به گفته وی، در همه حوزه‌های بهداشتی و درمانی علاوه بر ساخت و سازها، فرآیندها نیز اصلاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز یکی از اقدامات انجام شده در حوزه آموزشی طی سه سال اخیر را تبدیل دوره مجازی در زمان کرونا به آموزش حضوری خواند و افزود: برای ۲ سال متوالی، در حوزه جوانی جمعیت جزو سه دانشگاه برتر کشور معرفی شدیم.

وی در خصوص خدمات اربعین حسینی اظهار کرد: اعتبارات رسمی به میزان خاص برای این مساله وجود ندارد اما در این مدت حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه نیاز است. سال گذشته نیز اعتباری در این خصوص دریافت نشد و هزینه کردها از اعتبارات داخلی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی از سال ۱۴۰۱ در مرز چذابه احداث شده، تصریح کرد: این پایگاه در طول سال خدمت رسانی انجام می‌دهد. علاوه بر آن پایگاه اورژانس چذابه نیز ساخته و در اختیار تیم بهداشتی در مرز چذابه قرار داده شد که کار نظارت بهداشتی را انجام می‌دهند.

دکتر سرمست ادامه داد: همچنین یک درمانگاه ثابت سه طبقه در مرز چذابه ساخته شده که ۲ طبقه آن به بهره برداری رسیده و ارائه خدمت می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ