ذوالنوری: رئیس‌جمهور مراقب تندروها باشد

اقتصاد ایران: حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به رأی اعتماد به تمامی وزرای پیشنهادی ⁧پزشکیان، اظهار کرد: مجلس با رأی اعتماد به همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم خودش را اثبات کرد و به پیام وفاق ملی رئیس جمهور پاسخ داد و با آن همراهی کرد.

مهر: حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به رأی اعتماد به تمامی وزرای پیشنهادی ⁧پزشکیان، اظهار کرد: مجلس با رأی اعتماد به همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم خودش را اثبات کرد و به پیام وفاق ملی رئیس جمهور پاسخ داد و با آن همراهی کرد.

وی تاکید کرد: امروز دیگر دولت با یک پشتوانه قوی و محکم کار خودش را آغاز می‌کند، چرا که به خوبی می‌داند مجلس پشتوانه دولت است. از سوی دیگر، از آنجایی که مجلس شورای اسلامی با دولت همراهی کامل داشته است، سر مجلس هم بالا است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الان دیگر دولت باید نقش خودش را برای حل مشکلات مردم نشان دهد، تصریح کرد: امیدواریم که با این هم‌افزایی که بین دولت و مجلس اتفاق افتاد و همچنین با همدلی همه مسئولان و حمایت مردم، شاهد رفع مشکلات کشور باشیم.

مجلس برای هم‌افزایی و توان‌بخشی دولت هزینه خواهد کرد

ذوالنوری با بیان اینکه عزم پزشکیان برای حل مشکلات کشور جزم است و مجلس هم با دولت وی همراهی کامل کرد، ادامه داد: زمانی که مجلس به کل اعضای کابینه پیشنهادی رأی می‌دهد، به این معنا است که مجلس در ادامه هم برای برداشتن موانع از سر راه دولت، با آنان همراهی می‌کند و برای هم‌افزایی و توان‌بخشی دولت هزینه خواهد کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم همان طور که پزشکیان در این چند هفته تحت تأثیر فشارهای بیرونی، از مواضع خودش عدول نکرد، سعی کند در ادامه نیز در دام تندروها و افراطی‌ها قرار نگیرد. امیدوارم رئیس‌جمهور بتواند به وعده‌هایی که داده است، عمل کند و شاهد اجرای وعده‌های وی چون تحقق برنامه هفتم پیشرفت کشور باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم رئیس‌جمهور در اجرای سیاست‌های کلان نظام و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بتواند نقش خوبی را ایفا کند تا خروجی آن اصلاح وضعیت اقتصادی کشور، اجرای عدالت، رفع تبعیض و مبارزه با فساد باشد.

ذوالنوری گفت: مجلس در قدم اول و با رأی اعتماد به همه گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور، حمایت خودش را از دولت چهاردهم نشان داد. البته حتماً مجلس پیگیر تحقق وعده‌هایی خواهد بود که پزشکیان داده است. مجلس مطالبه‌گری خود را خواهد کرد تا آن اهداف و وعده‌ها محقق شود. بنابراین مجلس شورای اسلامی هم از دولت مطالبه‌گری می‌کند و هم به دولت کمک خواهد کرد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ