بیش از ۱.۵ میلیون زائر ایرانی هنوز در عراق هستند

اقتصاد ایران: چذابه - فرمانده کل انتظامی گفت: نزدیک به یک و نیم میلیون زائر ایرانی به کشور برگشتند با این حساب بیش از یک و نیم میلیون دیگر هنوز در عراق هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان عصر امروز چهارشنبه در بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران گفت: تا به این ساعت بالغ بر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرزهای هفتگانه خارج شدند که سهم مرز چذابه از این عدد بالغ بر ۲۳۸ هزار نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ هزار نفر اتباع خارجی از مرز چذابه خارج شده‌اند، ادامه داد: از کل مرزهای کشور از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر که برای سفر زیارتی رفتند نزدیک به یک و نیم میلیون نفر برگشتند با این حساب بیش از یک و نیم میلیون دیگر در عراق یا در مسیر کربلا و مرزها در حال بازگشت هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: به نظر می‌رسد که امروز و فردا هم حجم زیادی از خروج زائر به سمت عراق را داشته باشیم که پیش‌بینی‌های لازم شده است و همزمان هم از مرزهای هفتگانه و به طور خاص مرز شلمچه، چذابه، مهران و خسروی ورود زائران را داریم.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها از جمله پلیس پیش بینی لازم برای اینکه مردم بتوانند بازگشت خوب، آرام و سهلی را داشته باشند، صورت گرفته است.

سردار رادان در خصوص اتباع خارجی تصریح کرد: اتباع مقیم مجاز با در اختیار گرفتن دفترچه خادم می‌توانند عبور کنند، اتباع غیر مقیم با گذرنامه‌ها و روادید که تهیه کردند عبور می‌کنند اما اتباع خارجی غیر مجاز نه اجازه حضور دارند و نه اجازه خروج و همکاران من اگر از این اشخاص کسی را شناسایی کردند دستگیر و به اردوگاه‌ها هدایت می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ