۲۵ درصد تصادفات فوتی استان بوشهر در شهرهای اقماری رخ می دهد

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: بر اساس بررسی ها، سالانه حدود ۲۵ درصد تصادفات فوتی استان بوشهر در شهرهای اقماری استان به وقوع می‌پیوندد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته از وضعیت ترافیکی راه‌های شهرهای اقماری استان بوشهر و واکاوی تصادفات، مشاهده می‌شود سالانه حدود ۲۵ درصد تصادفات فوتی در این شهرها به وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: ساکنین شهرهای اقماری برای رسیدن به مقاصد خود در شهرهای استان بوشهر به دلیل کافی نبودن و یا فقدان حمل و نقل عمومی مناسب، شهروندان را سوق به استفاده از وسایل نقلیه شخصی داده و همین امر علتی شده که برخی از شهروندان بدون گواهینامه یا بیمه نامت شخص ثالث و با وسایل نقلیه داراب نقص فنی در راه‌های بین شهری و شهرهای اقماری رانندگی کنند و شرایط را برای انجام تخلفات رانندگی و بروز سوانح ترافیکی در این راه‌ها تسهیل می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر بیان داشت: برای کنترل و برخورد با این پدیده، از روز شنبه مورخ ۳ شهریور ۱۴۰۳ به مدت یک هفته کنترل تخلفات رانندگی، توقیف وسایل نقلیه افراد فاقد گواهینامه مجاز و فاقد بیمه نامه شخص ثالث در شهرهای اقماری در دستور کار خود قرار داده و پس از توقیف مراحل قانونی برای این گروه از کاربران ترافیکی با هماهنگی مرجع قضائی مدنظر و اجرایی می‌شود.

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: می‌توان با احترام به حقوق شهروندی و رعایت مقررات رانندگی و همچنین احساس مسئولیت در قبال یکدیگر فضای امن ترافیکی را برای خود و شهروندان فراهم نمود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ