روایت جهانی صهیونیست‌ها در مظلوم نمایی از خود شکست خورده است

اقتصاد ایران: مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: روایت جهانی صهیونیست‌ها در مظلوم نمایی از خود شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد مروی که به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین به کشور عراق سفر کرده است، در موکب «ندا الاقصی» در جمع علمای فلسطینی حضور یافت و مظلوم نمایی را از مهمترین عناصر تبلیغات صهیونیسم برای ادامه حیات دانست و اظهار کرد: جنایات اسرائیل در غزه روایت جهانی صهیونیست‌ها در مظلوم نمایی را از بین برده و چهره حقیقی آن ‌ ها را آشکار کرده است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شکل ‎ گیری انزجار جهانی بی‌سابقه علیه اسرائیل، ابراز کرد: این روزها شاهد پدیده‌ ای مبارک هستیم که در طول تاریخ فلسطین بی‌سابقه بوده و آن بیداری مردم است. امروز نه تنها مسلمانان بلکه در اقصی نقاط جهان شاهد شکل گیری تجمعات اعتراضی در محکومیت رژیم صهیونیستی هستیم.

وی ادامه داد: دانشجویان غیر مسلمان، یهودی و حتی لائیک دانشگاه‌های آمریکایی اجتماع ضد اسرائیلی برپا می‌کنند و انزجارشان را از کشتار مردم مظلوم غزه ابراز می‌دارد و این بی سابقه است.

مروی افزود: اندک مقبولیت و سرمایه اجتماعی که اسرائیل با شگردهای مظلوم نمایی و تبلیغات هلوکاست به صورت کاذب در جهان کسب کرده بود، با نشان دادن چهره حقیقی خود در غزه از بین رفته و مردم و نخبگان، از سران کشورهایشان می‌خواهند که از اسرائیل فاصله بگیرند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اسرائیل روایت جهانی خود در مظلوم نمایی را از دست داده، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در غزه جنایات زیادی مرتکب شده و اقدام به نسل کشی غیرنظامیان فلسطینی کرده است، اما در مقابل هیچ دست آوردی نداشته است؛ امروز تمام تلاش ‎ هایی که صهیونیست‌ها برای مظلوم‌نمایی از هلوکاست انجام داده بودند نقش برآب شده و چهره پلید، خون خوار و بی رحمشان آشکار شده است؛ این حکومت غاصب و رژیم کودک کش نمی تواند دوام بیاورد و دوام نخواهد آورد.

وی افزود: نبرد امروز اسرائیل نه برای اشغال بیشتر و گسترش سرزمین، بلکه برای بقا است؛ این رژیم اکنون در خانه خود در خطر بوده و دیگر نه برای توسعه طلبی بلکه بر سر حیات و ممات خود می جنگد و برای نجات به هر جنایتی دست می زند؛ این طلیعه پیروزی مسلمانان و نابودی صهیونیست هاست.

مروی گفت: ما و همه مردم طالب حقیقت در جهان در برابر مقاومت و صبر مردم لبنان و غزه سر تعظیم فرود می آوریم؛ مردم لبنان و غزه جلوه ای از آزادگی، حقیقت طلبی و حریت را در برابر چشمان بشریت به نمایش گذاشته‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ