هیچ تعهدی نسبت به توقف عملیات علیه اشغالگران آمریکایی نداریم

اقتصاد ایران: گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که این گروه مقاومتی هیچ تعهدی نسبت به توقف عملیات‌های خود علیه نیروهای آمریکایی در عراق ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در پیامی تلگرامی تاکید کرد که این گروه مقاومتی هیچ تعهدی نسبت به توقف عملیات‌های خود علیه نظامیان ارتش آمریکا ندارد.

العسکری تصریح کرد: دلیل اصلی کشتار جمعی ملت فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی که به شهادت و زخمی‌شدن ده‌ها هزار فلسطینی که بیش‌ترشان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند انجامیده، حمایت نظامی و سیاسی نامحدود آمریکا و انگلیس از این رژیم است.

وی افزود: حضور آمریکا و انگلیس در عراق و مداخله خبیثانه آن‌ها در امور بغداد، خطری برای کشور و باورهای آن به شمار می‌آید.

العسکری در ادامه پیام خود گفت: از این روی به این نکات اشاره می‌کنیم؛ اولاً حضور «استفان هیچن» سفیر انگلیس در بغداد نامطلوب بوده و همچنان نیز نامطلوب هست. ثانیاً اگر دولت عراق سفیر شرارت آمریکا در بغداد را ادب نکند ما خود به روش‌های دیگر او را ادب خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: ثالثاً ما هیچ تعهدی پیرامون توقف عملیات خود علیه نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق نداریم. موضوع این است که عملیات ما به معادله‌های مخصوص به هر برهه زمانی بستگی دارد.

گفتنی است کمی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی گروه‌های فلسطینی در نوار غزه و حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه که تحت حمایت کامل سیاسی و نظامی آمریکا انجام می‌شود، گروه‌های مقاومت اسلامی عراق اعلام کردند که در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه حمله خواهند کرد و عملیات‌های موفق متعددی را نیز در این راستا به انجام رساندند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ