رونالدو محبوب‌ترین چهره فضای مجازی، بلاگر شد!

اقتصاد ایران: کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، به صورت رسمی کانال یوتیوب خود را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، این بازیکن ۳۹ ساله که در حال حاضر برای تیم النصر در لیگ برتر عربستان بازی می‌کند، گفته که از این کانال با عنوان "UR" برای "ارتباط بیشتر با هواداران خود در سراسر جهان استفاده خواهد کرد.

رونالدو قول داده که جنبه‌ای از خود را به اشتراک بگذارد که اکثر طرفداران آن را ندیده‌اند و این کانال به موضوعات دیگری خارج از دوران فوتبالی پرافتخار او می‌پردازد.

به عنوان بخشی از برنامه‌های این کانال، رونالدو با یک سری از مهمانان در مورد موضوعات مختلف مصاحبه خواهد کرد که هویت آن مهمانان هنوز مشخص نشده است.

در ویدیوی راه اندازی این کانال، تصاویری از جورجینا رودریگز، نامزد رونالدو هم دیده می‌شود. در بیانیه مطبوعاتی معرفی این پروژه جدید آمده است: "کریستیانو رونالدو، پرطرفدارترین فرد در رسانه‌های اجتماعی در جهان، کانال یوتیوب خود را به نام «UR» در 21 آگوست راه اندازی می‌کند تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کند.

در این کانال جدید، کریستیانو مطالبی را در مورد بزرگ‌ترین علاقه خود یعنی فوتبال و همچنین سایر علایق خود از جمله سلامت خانواده، تغذیه، آمادگی، بهبودی، آموزش و تجارت به اشتراک خواهد گذاشت. در این کانال شاهد گفتگو کریستیانو با مهمانان در مورد موضوعات مختلف خواهید بود."

رونالدو در این باره گفت:"خیلی خوشحالم که این پروژه را اجرا کردم. مدت‌هاست که این در ذهن من بوده، اما در نهایت این فرصت را داریم که آن را واقعی کنیم.

محبوب‌ترین چهره فضای مجازی: رونالدو بلاگر شد!

من همیشه از داشتن چنین رابطه قوی با طرفداران در رسانه‌های اجتماعی لذت برده‌ام و کانال یوتیوبم، پلتفرم بزرگتری برای انجام این کار به من می‌دهد و آنها بیشتر در مورد من، خانواده‌ام و دیدگاه‌های من در مورد موضوعات مختلف می‌آموزند.

من مشتاقانه منتظر گفتگوهایی با مهمانانم هستم که بدون شک مردم را شگفت زده خواهند کرد!"

رونالدو تاکنون 9 ویدیو در کانال خود منتشر کرده که در یکی از آن‌ها اسطوره پرتغال به بهترین گل‌های اروپایی خود واکنش نشان می‌دهد. 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ