بازی Monument Valley 3 تا پایان ۲۰۲۴ برای iOS و اندروید منتشر می‌شود

اقتصاد ایران: بازی موردانتظار Monument Valley 3 اواسط آذر ۱۴۰۳ از راه می‌رسد؛ اما برای اجرای آن به پیش‌شرط مهمی نیاز دارید.

استودیو بازی‌سازی Ustwo Games سرانجام تاریخ انتشار Monument Valley 3 را اعلام کرد. این بازی در ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر ۱۴۰۳) برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد؛ اما نکته‌ی مهم اینکه Monument Valley 3 به‌صورت انحصاری ازطریق سرویس نتفلیکس گیمز دردسترس قرار خواهد گرفت و برای تجربه‌ی آن به خرید اشتراک فعال نتفلیکس نیاز خواهید داشت.

استودیو Ustwo Games درباره‌ی بازی Monument Valley 3 توضیح داد: «Monument Valley 3 گیمرها را به دنیای زیبا و معماهای چالش‌برانگیز این سری محبوب بازمی‌گرداند. در این بازی کنترل شخصیت جدیدی به نام «نور» را برعهده خواهید گرفت و او را در مسیرهایی با چشم‌اندازهای غیرممکن راهنمایی می‌کنید. با دست‌کاری معماری و تغییر پرسپکتیو، مسیرهای مخفی را آشکار و چالش‌های پیچیده‌ای را حل خواهید کرد.»

به‌نوشته‌ی IGN، گیمرها در Monument Valley 3 باید مثل دو نسخه‌ی قبلی با تغییر شکل محیط، شخصیت اصلی را به مقصد برسانند. برای اولین‌بار در این سری، کاربران می‌توانند قایق‌سواری مجازی در دنیای دیجیتال را نیز تجربه کنند.

استودیو Ustwo Games تأکید می‌کند که Monument Valley 3 هم برای تازه‌واردان به این مجموعه جذاب خواهد بود و هم تجربه‌ای به‌یادماندنی برای طرفداران قدیمی رقم خواهد زد. بنابراین، حتی درصورتی‌که دو نسخه‌ی قبلی را بازی نکرده‌اید، همچنان از تجربه‌ی نسخه‌ی سوم لذت خواهید برد.

مقالات مرتبط:
  • بتسدا اکسپنشن موردانتظار بازی استارفیلد را ماه آینده منتشر می‌کند [تماشای تریلر]
  • بازی Borderlands 4 در سال ۲۰۲۵ برای پی‌سی و کنسول‌های نسل نهمی منتشر می‌شود [تماشای تیزر]

طبق اعلام استودیو Ustwo Games، عناوین Monument Valley و Monument Valley 2 به‌ترتیب در ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) و ۲۹ اکتبر (۸ آبان ۱۴۰۳) به سرویس نتفلیکس گیمز اضافه خواهند شد. بنابراین، مشترکان نتفلیکس تا پایان سال جاری می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی، هر سه نسخه‌ی این مجموعه‌ی تحسین‌شده را تجربه کنند.

طبق انتظارات، در Monument Valley 3 از تبلیغات یا خریدهای درون‌برنامه‌ای خبری نخواهد بود. این بازی با هدف ارائه‌ی تجربه‌ای اتمسفریک ازطریق جلوه‌های بصری و موسیقی متن طراحی شده و به‌جای اذیت‌کردن کاربر با باج‌گیری برای پول، تمرکز خود را بر ارائه‌ی گیم‌پلی‌ سرگرم‌کننده و معماهای چالش‌برانگیز گذاشته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ