باید آرامش خود را حفظ کنیم/بازیکنان دو تیم با هم دوست هستند

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بازیکنانی که درون زمین حضور دارند یکدیگر را می‌شناسند و با هم دوست هستند و شاید این باعث شود که بازی خاص شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر تراکتور از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: متوجه هستیم که فردا یک بازی مهم پیش رو داریم. دومین بازی لیگ است و مطمئناً دوست داریم در بازی فردا مقابل تراکتور برنده باشیم. متوجه این موضوع هستیم که در شروع فصل نیازمند کسب حداکثر امتیازها هستیم تا بتوانیم در انتهای فصل خوب پیش برویم.

وی افزود: در صورتی که فوتبال خوبی ارائه بدهیم، فکر می‌کنم در ابتدای فصل می‌توانیم امتیازات مدنظر را جمع‌آوری کنیم. می‌دانیم که بازی پیش روی ما مقابل یک حریف مهم است و باید با بهترین نسخه خودمان فوتبال بازی کنیم. باید در زمین خوب کار و رقابت کنیم. این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که در مسابقات فوتبال هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد. ما هم تمام توان‌مان را در زمین می‌گذاریم و تمام کارهایی که نیاز است را انجام می‌دهیم تا بتوانیم ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

گاریدو تصریح کرد: بازی فردای ما باید برای بازی‌های آینده ما درسی باشد. فکر نمی‌کنم ارزیابی بازی‌های قبلی اهمیت داشته باشند. ما باید سعی کنیم بهتر باشیم و برای شروع چیزی که نیاز داریم این است که تیم پیشرفت کند. تیمی هستیم که همیشه درخواست می‌کنند ببریم و این موضوع را باید بدانیم. بیشتر مواقع برای اینکه در یک تیم بزرگ فعالیت کنید باید وقتی نمی‌برید هم آرامش خود را حفظ کنید. همه ما دوست داریم بازی‌ها را ببریم و این مهم است که لیگ را چطور شروع کنیم. باید آرامش خود را حفظ کنیم تا در پایان فصل بهترین شرایط را داشته باشیم چون جام را در پایان فصل می‌دهند.

کارلوس درباره شرایط میزبانی تیمش عنوان کرد: من دوست دارم همیشه در استادیوم خودمان بازی کنیم و تماشاگران حضور داشته باشند. من نمی‌توانم نسبت به هر موضوعی اعتراض و بهانه جویی کنم. در انتها در استادیومی که سازمان لیگ تصمیم بگیرد بازی می‌کنیم و کار من نیست که به عنوان سرمربی درباره استادیومی که بازی می‌کنیم صحبت کنم. وظیفه من این است که در استادیومی که بازی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. برای اینکه بازی‌ها را ببریم باید روی تیم خود تمرکز کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصاف علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با خاطرنشان کرد: این یک بازی بین تراکتور و پرسپولیس است که بازی مهمی است. این دو باشگاه طرفداران زیادی دارند که همین بازی را خاص می‌کند. این بازی مهم است و شرایط جو فوتبالی حاکم خواهد بود. بازیکنانی که درون زمین حضور دارند یکدیگر را می‌شناسند و با هم دوست هستند و شاید این باعث شود که بازی خاص شود. این موضوع باعث می‌شود بازیکنان بیشتر تلاش کنند و بازی زیبا شود. از نظر ما بازی مهمی پیش رو داریم و نسبت به جو ورزشگاه آگاهیم و می‌دانیم که بازیکنان خوبی دارند. وقتی بازی تمام شد نتیجه هرچه باشد آن را تحلیل می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که رو به جلو حرکت کنیم.

وی در خصوص جذب میلاد محمدی گفت: درباره جذب بازیکنان و نقل و انتقالات زیاد صحبت شده است. ما عجله داشتیم که یک مدافع چپ جذب کنیم اما می‌خواستیم بازیکنی جذب کنیم که به تیم کمک کند نه بازیکنی که شرایط معمولی داشته باشد. به باشگاه باید تبریک بگویم که بازیکن مناسبی جذب کردند. من ترجیح می‌دادم که زودتر این بازیکن جذب می‌شد اما الان خوشحالم که یک بازیکن خوب جذب شده است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: بازیکنانی داریم که تازه به جمع ما اضافه شده‌اند که به زمان نیاز دارند تا به آمادگی بدنی مطلوب برسند. سایر اعضای تیم در یک ماه گذشته تلاش کردند و شرایط خوبی دارند. بازیکنان جدید هم باید شرایطی را پیش بیاورند که به سایر بازیکنان برسند.

وی درباره شرایط جذب علی قلی‌زاده هم گفت: همانطور که در نشست‌های قبلی گفته‌ام درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم چون مسائل خصوصی داخل باشگاه است. باید به کار باشگاه احترام بگذاریم. الان چیزی برای گفتن ندارم تا باشگاه به طور رسمی خبر را اعلام کند.

گاریدو درباره شرایط اورونوف هم گفت: همه بازیکنان آماده هستند و در شرایط خوبی قرار دارند و فقط امید عالیشاه را در اختیار نداریم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نمی‌ترسید که فردا برابر پرهوادارترین تیم آسیا بازی می‌کنید؟ گفت: در فوتبال خوب است که استادیوم پر باشد. ما باید با شخصیت بازی کنیم و عملکرد با کیفیتی داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ