نگرانی رژیم صهیونیستی از موشک‌های حزب‌الله

اقتصاد ایران: یک کارشناس نظامی حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان را نشان دهنده نگرانی اشغالگران از قدرت موشکی حزب الله دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سرتیپ الیاس حنا، کارشناس نظامی، اظهار داشت که حملات مداوم رژیم صهیونیستی به مناطق لبنان نشان‌دهنده اصرار ارتش این رژیم بر هدف قرار دادن اهداف خاص حزب‌الله در درگیری‌های جاری است که البته حملات محدودی بوده و جنگ گسترده‌ای به شمار نمی‌رود.

ارتش رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه روز چهارشنبه ۵ حمله در اطراف مناطق سهل بوادی، سرعین و نبی شیت در منطقه بقاع در شرق لبنان انجام داد که نشانه‌ای از تشدید عملیات در عمق لبنان است.

حنا در توضیح این حملات افزود که رژیم صهیونیستی نگاهی کلان به حزب‌الله دارد که در سه‌گوشه جنوب لبنان و ضاحیه بیروت تجلی پیدا می‌کند.

وی همچنین اشاره کرد که شمال لبنان به عنوان گذرگاهی استراتژیک برای حزب‌الله تلقی می‌شود.

وی افزود که ارتش رژیم صهیونیستی به حملات خود علیه زیرساخت‌های انسانی حزب‌الله در جنوب لبنان ادامه می‌دهد، این زیرساخت‌ها شامل فرماندهان نظامی از جمله فواد شکر،رئیس ستاد حزب‌الله است که عملیات‌ها را در سطوح مختلف هدایت می‌کنند.

علاوه بر این، رژیم صهیونیستی عمق لبنان را هدف قرار می‌دهد، به‌گونه‌ای که گویی عملیاتی را آغاز کرده که نه محدود است و نه جنگ گسترده، بلکه چیزی بین این دو برای ضربه زدن به توان لجستیکی حزب‌الله، به ویژه موشک‌های استراتژیکی که می‌توانند به عمق سرزمین‌های اشغالی فلسطین برسند.

وی اشاره کرد که حزب‌الله در حال هدف قرار دادن یک منطقه نظامی مشخص است که به نظر می‌رسد با اطلاعات نظامی‌ای که در اختیار دارد مرتبط است و به همین دلیل، رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن عمق نظامی حزب‌الله، از جمله نیروی رضوان که بخشی از سامانه موشکی بزرگ حزب‌الله است و حدود ۱۰۰ هزار موشک دارد، واکنش نشان می‌دهد. و این موضوع برای تل‌آویو یک نگرانی استراتژیک بزرگ محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ