فرهنگ سازی در رابطه با عواقب صید غیرمجاز بیشتر شود

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر کل شیلات استان بوشهربا تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در رابطه با عواقب صید غیرمجاز گفت: فعالیت‌ها در این زمینه با کمک رسانه‌های جمعی و فعالیت‌های ترویجی بیش‌تر از قبل افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده دریابانی منطقه کنگان بر اهمیت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به جوامع صیادی در رابطه با عواقب صید غیرمجاز و استفاده از روش‌های مخرب صید ترال و پر ساین تأکید کرد و گفت: نیاز است فعالیت‌ها در این زمینه با کمک رسانه‌های جمعی و فعالیت‌های ترویجی بیش‌تر از قبل افزایش یابد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: امروز صیادان قانونمند آگاهانه و به حق خواستار برخورد و مبارزه با روش‌های صید مخرب ترال و پرساین هستند و ما بر خود وظیفه می‌دانیم با تمام توان پیگیر مطالبه به حق آنان باشیم.

امینی با تقدیر از تعامل و همکاری نیروهای دریابانی با شیلات استان یادآور شد: بدون شک افزایش تلاش‌های یگان حفاظت منابع شیلات استان و دریابانی در قالب تفاهم نامه امضا شده بین شیلات و دریابانی، نقش مهمی در حفظ ذخایر و صید پایدار دارد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: این روزها در این گرمای طاقت فرسا نیروهای یگان حفاظت منابع شیلات به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی و مبارزه با هرگونه صید غیر مجاز مخصوصاً صید پرساین هستند.

امینی ادامه داد: در شهرستان تنگستان به دنبال درخواست جامعه صیادی در خصوص توقیف شناورهای متخلف صید پرساین، یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات اقدام به پیگیری موضوع با اخذ دستورات قضائی لازم از ریاست دادگستری بخش دلوار، با همکاری تعاونی‌های صیادی و نیروی دریایی سپاه شهید رئیسعلی دلواری عوامل شناسایی و توسط نیروهای دریابانی توقیف کردند.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته عاملان خرید ماهی که در تأمین ادوات و تجهیزات مورد نیاز این روش صید همکاری کرده بودند نیز با حکم دادگاه دلوار تا اطلاع ثانوی از هر گونه تردد در اسکله‌های صیادی محروم شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ