گاریدو: باید با بهترین نسخه‌مان مقابل تراکتور بازی کنیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید می‌دانیم که بازی پیش روی ما مقابل تراکتور، یک حریف مهم است و باید با بهترین نسخه خودمان فوتبال بازی کنیم.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: متوجه هستیم که فردا یک بازی مهم پیش رو داریم. دومین بازی لیگ است و مطمئناً دوست داریم در بازی فردا مقابل تراکتور برنده باشیم. متوجه این موضوع هستیم که در شروع فصل نیازمند کسب حداکثر امتیازها هستیم تا بتوانیم در انتهای فصل خوب پیش برویم.

وی افزود: در صورتی که فوتبال خوبی ارائه بدهیم، فکر می‌کنم در ابتدای فصل می‌توانیم امتیازات مدنظر را جمع‌آوری کنیم. می‌دانیم که بازی پیش روی ما مقابل یک حریف مهم است و باید با بهترین نسخه خودمان فوتبال بازی کنیم. باید در زمین خوب کار و رقابت کنیم. این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که در مسابقات فوتبال هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد. ما هم تمام توان‌مان را در زمین می‌گذاریم و تمام کارهایی که نیاز است را انجام می‌دهیم تا بتوانیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد فشار هواداران بابت نتیجه تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر، گفت: موضوع اصلی این است که در حال حاضر باید تمرکزمان را روی بازی که فردا داریم، بگذاریم. بازی‌های پیشین باید درسی برای بازی‌های آینده و  پیش‌روی ما باشد. فکر نمی‌کنم ارزیابی بازی‌های قبلی زیاد اهمیتی داشته باشد. مهمترین موضوع این است که ما از هر بازی استفاده کنیم و بازی خودمان را تحلیل کنیم. همیشه سعی کنیم عملکرد خودمان را بهتر کنیم.

وی ادامه داد: ما در حال شروع کردن هستیم. پیشرفت آن چیزی است که ما برای شروع نیاز داریم و بتوانیم هر چه با تیم جلوتر رفتیم، شاهد پیشرفت باشیم. ما تیمی هستیم که همیشه از ما درخواست پیروزی می‌شود. این موضوع را همه ما باید بدانیم. موضوعی که بیشتر مواقع برای اینکه در یک تیم بزرگ فعالیت کنیم باید بدانیم، حفظ آرامش بعد بازی‌هایی است که نمی‌توانیم برنده شویم.

گاریدو تصریح کرد: همه ما دوست داریم در بازی‌ها برنده شویم. کار ما سعی و تلاش برای پیروزی تیم است. این مهم است که لیگ را چطور شروع کنیم. در حال حاضر همه موضوعات را باید با آرامش پیش ببریم و اینکه وقتی به پایان لیگ و فصل رسیدیم، در بهترین شرایط خودمان قرار داشته باشیم.  به این خاطر که در انتهای فصل جام به قهرمان اهدا خواهد شد.

ادامه دارد...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ