۲۳۰ پروژه در هفته دولت در ساری افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

اقتصاد ایران: ساری- فرماندار ساری شمار پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت را در شهرستان ۲۳۰ پروژه به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت شهرستان ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، شهدای والامقام دولت، شهدای رجایی و باهنر و شهدای خدمت، در رأس شهید آیت الله رئیسی و تسلیت ایام اربعین حسینی، پیاده روی اربعین را حماسه‌ای بزرگ خواند و افزود: همگی بایستی از این اجتماع بزرگ علوی و حسینی در جهت تبیین فرهنگ ناب تشیع استفاده نمائیم چرا که قیام عاشورا و اربعین سالار شهیدان، دو چراغ پرفروغ و راهنما در راه آزادی و آزادگی و نماد بصیرت، کرامت و ایمان امت اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر، دولتمردانی مؤمن، مجاهد، متعهد، مردم دار و سختکوشی بودند که در جهت اعتلای نهضت عاشورایی از جان شیرین خود گذشتند گفت: ۲۳۰ پروژه به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان ساری افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

نوبخت در ادامه افزود: در جهت اجرای سیاست‌های دولت خدمتگزار چهاردهم و تحقق کلیدواژه‌های عدالت و انصاف در بستر قانون و در راستای وفاق ملی برای توسعه، آبادانی و بالندگی مرکز استان حرکت خواهیم کرد.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه سیاست‌های دولت خدمتگزار چهاردهم در حوزه‌های تولیدی و اقتصادی در جهت افزایش تولید و اشتغال در حوزه توسعه کشت گلخانه‌ای است افزود: همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی چراغ راه اقدامات تحولی دولت چهاردهم را بیانات متعدد روشن و هموار نمود، ما نیز وظیفه داریم در جهت تحقق منویات ایشان و سربلندی دولت بیش از پیش کوشا باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ