ترامپ می‌تواند درباره معاهده تسلیحاتی با روسیه گفتگو کند

اقتصاد ایران: یکی از مشاوران ارشد کمپین دونالد ترامپ اظهار کرد اگر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود می‌تواند درباره معاهده کنترل تسلیحاتی با روسیه گفتگو کند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، برایان هاگس، مشاور ارشد کمپین دونالد ترامپ در مصاحبه با تاس اظهار کرد اگر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود می تواند درباره معاهده کنترل تسلیحاتی با روسیه گفتگو کرده و از طریق قوانینی مانند ساخت یک سیستم دفاعی موشکی جدید، آمریکا را قوی تر کند.

وی افزود: رئیس جمهور ترامپ به صلح از طریق قدرت معتقد است. او در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا ترامپ به معاهده کنترل تسلیحاتی جدید با روسیه علاقمند است، اظهار کرد او بارها درباره یکی از مهم ترین چیزها برای قوی تر کردن کشور که ساخت یک سیستم دفاعی موشکی جدید است و قرن هاست که در مورد آن بحث می شود، صحبت کرده است. او این کار را به روشی انجام می دهد که از مردم آمریکا محافظت کند و در داخل کشور ساخته شود و ما را قوی تر کند.

هاگس ادامه داد: زمانی که به موقعیت قوی تری در دنیا می رسید، می توانید ارزیابی سطوح تسلیحاتی را که درباره آن صحبت می کنید، آغاز کنید اما نمی توانید امروز این بحث را با آمریکایی آغاز کنید که در موقعیت ضعیف فعلی قرار دارد. بنابراین، نخستین چیزی که باید در این قلمرو ژئوپولیتیکی اتفاق افتد، شناخته شدن دوباره قدرت آمریکاست. و این اتفاق در آمریکایی با ریاست هریس – بایدن اتفاق نمی افتد.

این مشاور آمریکایی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه اگر ترامپ به امضای معاهده های کنترل تسلیحاتی با روسیه علاقمند باشد یا بخواهد با چین در این باره گفتگو کند، اذعان کرد همانطور که گفتم ما امروز نمی خواهیم درباره معاهدات گفتگو کنیم. منظورم این است که پیش از آنکه شما بتوانید به موقعیتی برای گفتگو در این باره برسید، باید به جایگاهی برسید که آمریکا بار دیگر در عرصه جهانی مورد احترام قرار گیرد و این اتفاق با بایدن- هریس رخ نمی دهد.

این در حالی است که نتایج تازه ترین نظرسنجی شبکه ان بی سی از داده های مختلف حاکی از آن است که کامالا هریس با 49 درصد در مقابل دونالد ترامپ با 45 درصد محبوبیت، با اختلاف  4 درصدی پیشتاز است.

براساس این نظرسنجی، هریس از زمان معرفی شدن به عنوان نامزد دموکرات ها پس از کناره گیری بایدن، توانسته نظر 81 درصد دموکرات ها را بدست آورد.

در حالی که کمتر از سه ماه به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا باقی مانده است، دموکرات‌ها امیدوارند که این موج پیشتازی ادامه پیدا کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 5 نوامبر 2024(15 آبان) برگزار می شود.

انتهای پیام/    

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ