خدمات رایگان برای دارندگان خودروی جی۴

اقتصاد ایران: طرح خدماتی «بازدید پیش از سفر تابستانی خودروی J۴» به مدت سه هفته از سوم شهریور لغایت ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ در شبکه نمایندگی‌های کرمان موتور انجام خواهد شد.

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت کرمان موتور، هم‌زمان با فرارسیدن شهریور و شروع آخرین دوره از سفرهای تابستانی، در راستای فراهم کردن سفری ایمن برای مشتریان خود، طرح خدماتی «بازدید پیش از سفر تابستانی خودروی J4» را از سوم شهریور اجرا خواهد کرد.

طرح خدماتی «بازدید پیش از سفر تابستانی خودروی J4» به منظور افزایش اطمینان رانندگان در مسافرت‌های تابستانی و تضمین سلامت و ایمنی خودروی آن‌ها طراحی و اجرا شده است و به مدت سه هفته از سوم شهریور لغایت 23 شهریور 1403 در شبکه نمایندگی‌های کرمان موتور انجام خواهد شد.

این طرح، شامل تمام مالکین خودروهای JAC J4 بدون در نظر گرفتن وضعیت گارانتی آن‌ها است. در این دوره از سرویس رایگان تابستانی، خودرو‌ها از خدمات ارزنده‌ای بهره‌مند خواهند شد که از جمله آن‌ها، تعویض رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا به همراه اجرت سرویس دوره‌ای است.

در این دوره از خدمات برخی از اقدامات ضروری و کنترلی خودرو به منظور بهبود عملکرد خودرو، برای دارندگان خودروی جک جی4 برنامه‌ریزی شده است که توسط شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، بازوی اجرایی خدمات پس از فروش محصولات کی‌ام‌سی و جک کرمان موتور اجرا می‌شود.

جزئیات برگزاری طرح خدمات بزرگ خودروی JAC J4

در اطلاعیه کرمان موتور جزئیات این طرح بیان شده که خدمات زیر برای دارندگان خودروی J4 در نظر گرفته شده است.

اجرت سرویس ادواری رایگان متناظر با طرح
بازدید و به‌روزرسانی نرم افزار موتور خودرو
بازدید و کنترل عملکرد کلیه چراغ‌ها (لامپ‌ها) جلو و عقب خودرو
بازدید و کنترل نشتی کلیه سیالات خودرو
از تمام مالکان خودروی جک J4 دعوت می‌شود با مراجعه به سایت بم خودرو به نشانی https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ برای اخذ نوبت اقدام کنند و در این بازه زمانی از خدمات ویژه ارزشمندی که کرمان موتور در نظر گرفته است، بهرمنده شوند.

همچنین می‌توانید با مراجعه به لینک https://kermanmotor.com/dealers/1/، آدرس و مشخصات نمایندگی‌های مجاز شرکت کرمان موتور را مطالعه کنید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ