فعالیت گروه‌های جهادی برای خدمات بهتر به جاماندگان اربعین حسینی

اقتصاد ایران: فرمانده گروه جهادی شهدا گفت: گروه جهادی شهدا همراه هفت گروه دیگر در روز مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی تهران به ارائه خدمات می پردازند.

محسن اسماعیلی فرمانده گروه جهادی شهدا، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های این گروه در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی تهران گفت: گروه جهادی شهدا به همراه حدود هفت گروه جهادی دیگر در بخشی از مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی به ارائه خدمات می پردازند که می توان به گروه دختران بهشتی، شهدای گمنام، گروه پزشکی منادیان صلح، گروه جهادی سفره آسمانی، خیریه منادیان منجی، هیئت محبان الحسین (ع) اشاره کرد.

وی افزود: در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی ۱۱ غرفه به ابعاد ۳ در ۳ اقدام به خدمتگزاری خواهیم کرد. در مجموع ۴۰ متر غرفه را آماده سازی کرده ایم که می توان به غرفه کودک و نوجوان، پزشکی، پذیرایی، مادر و کودک و غرفه عفاف و حجاب اشاره کرد. در غرفه کودک و نوجوان برنامه هایی همچون نقاشی، گریم صورت، برگزاری مسابقه خوانش نماز، قرائت قرآن خواهیم داشت.

فرمانده گروه جهادی شهدا در ادامه گفت: غرفه پذیرایی بانوان را از آقایان جدا کرده ایم و هر یک از غرفه ها به صورت مستقل به ارائه خدمات می پردازند. توزیع بیش از ۴۰ هزار لیوان شربت، توزیع آب، توزیع بیش از ۵ هزار کاسه عدسی، توزیع بیش از ۲۰ هزار کاسه آش شله قلمکار، توزیع ۱۵ هزار کاسه آب دوغ خیار، توزیع ۶ تن هندوانه، توزیع دو تن سیب زمینی از جمله برنامه پذیرایی مواکب مان است.

وفاق چندگروه جهادی برای خدمات بهتر به جاماندگان اربعین حسینی

اسماعیلی گفت: ارائه خدمات رسانی به جاماندگان از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۴ مرداد مصادف با روز اربعین حسینی به نشانی خیابان فداییان اسلام، روبروی خیابان سرگرد محمدی، نبش خیابان وطن پرست آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۹ ادامه دارد. تعداد خیرین مان آن‌قدر هستند که قابل شمارش نیستند. تک تک شان با همه بضاعت شان پای کار آمدند. همچنین در کنار مواکب مسجد جامع منصوریه تکمیل کننده خدمات مان هستند و به عنوان پشتیبان در کنارمان حضور دارند.

وی افزود: در این دوره از مراسم دهه هشتادی ها و نودی ها به صورت ویژه موکب داری خواهند کرد. در مواکب مان همه حضور دارند؛ پیر و جوان، خانم و آقا و حتی هفتاد ساله و هشتادساله پای کار هستند و در این مواکب به ما کمک خواهند کرد. تمام تلاش مان این بود تا با یک کار گروهی بتوانیم به زائران جامانده اربعین حسینی خدمت کنیم. امیدواریم یک خروجی مناسب داشته باشیم.

فرمانده گروه جهادی شهدا در پایان گفت: تلاش مان این است تا گروه های بیشتری را جذب کنیم و بتوانیم یک قرارگاهی را برای انجام کارهای بزرگتر تشکیل دهیم. کسانی که قصد خیرات دارند، می‌توانند لقمه، کیک، ساندویچ و هر خوراکی دیگری را برای ما ارسال کنند و یا با صفحه شخصی گروه جهادی شهدا به نشانی jahadii_shohada با ما در ارتباط باشند. ما می‌توانیم یک روز پیش از مراسم خوراکی ها را تحویل بگیریم و در روز مراسم توزیع کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ