صدور شناسنامه‌های جدید به صورت متمرکز انجام می‌شود

اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان، از متمرکز شدن صدور شناسنامه جدید دو استان زنجان و قزوین به مرکزیت زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ژاله‌چیان ظهر چهارشنبه در آئین آغاز به کار مرکز صدور شناسنامه‌های الکترونیکی استان‌های زنجان و قزوین در شهر زنجان، با بیان اینکه صدور شناسنامه‌های الکترونیکی دو استان زنجان و قزوین به مرکزیت زنجان انجام می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است طی دو سال آینده بیش از یک میلیون شناسنامه جلد قرمز تعویض شود.

وی با یادآوری اینکه تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز مختص افراد بالای ۱۵ سال بوده و با کمک شرکت پست انجام خواهد شد، افزود: یکی از اقداماتی که با افتتاح این مرکز محقق خواهد شد، صدور شناسنامه افراد بالای ۱۵ سال برای دو استان زنجان و قزوین به مرکزیت زنجان است که این کار به طور رسمی از امروز آغاز شد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه سازمان ثبت‌احوال تلاش کرده است طی سال‌های اخیر خدمات متحولی را به شهروندان ارائه داده و مردم به واسطه این رویکرد خدمات بهتری را از این سازمان دریافت کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه صدور و چاپ شناسنامه در یک مرکز یکی از اقدامات این اداره‌کل به شمار می‌رود، از این رو تلاش خواهد شد تا طی دو سال آینده این مرکز نسبت به صدور شناسنامه برای افرادی بالای ۱۵ سال اقدام کند.

ژاله‌چیان با اشاره به اینکه بالا رفتن دقت در نظارت‌ها یکی از مزایای متمرکز شدن صدور شناسنامه‌های الکترونیکی دو استان به مرکزیت زنجان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت پست استان زنجان تعامل سازنده‌ای را در این زمینه داشته و امیدواریم این فرآیند همانند توزیع کارت هوشمند محقق شود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان با یادآوری اینکه در مدت دو سال ۴۴۰ هزار شناسنامه قدیمی در استان زنجان و ۶۰۰ هزار شناسنامه در استان قزوین تعویض و توزیع خواهد شد، تصریح کرد: تلاش بر این است که این تعداد شناسنامه در کمترین زمان ممکن و با نظارت بیشتر به دست مردم برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ