اجرای طرح مبارزه با مالخران و صنوف متخلف در سراسر کشور

اقتصاد ایران: معاون مبارزه با سرقت پلیس آکاهی فراجا، گفت: با اجرای طرح مبارزه با مالخران و صنوف متخلف در سراسر کشور ۴۷۰ مالخر دستگیر و حدود یک هزار و ۳۹۵ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا اکبری معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: وقوع جرم سرقت و عدم برخورد جدی با مداخله کنندگان در خرید و فروش اموال سرقتی، فرصتی را برای خریداران و فروشندگان آن در صنوف مختلف ایجاد کرده است تا با خرید و فروش عین اموال و یا اوراق کردن و قطعه فروشی آن امنیت کشور را برهم زنند.

وی افزود: بر همین اساس اجرای دومین مرحله از طرح مقابله با مال‌خران و صنوف متخلف به طور همزمان در استان‌های هدف به مدت سه روز در اواسط مرداد ماه سال جاری اجرا شد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا عنوان کرد: با اجرای این طرح و تلاش شبانه روزی کارآگاهان بیش از ۴۷۰ نفر مالخر دستگیر شدند که حدود ۳۳۳ نفر از این تعداد سابقه دار و مابقی فاقد سابقه بودند.

وی با بیان اینکه مبارزه با سارقان و مال‌خران، کاهش و کنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف از جمله اهداف این طرح بود، خاطرنشان کرد: طبق گزارشات در این طرح حدود یک هزار و ۳۹۵ قلم فقره سرقت کشف و همچنین از ۹۵۷ واحد صنفی بازدید شد که به تعداد ۱۸۰ واحد اخطار به پلمپ صادر شد.

سرهنگ اکبری با اشاره به ارتقا امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش روانی در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع، هوشیارانه و همه‌جانبه با مال‌خران که موجب ناامنی اقتصادی و ایجاد انگیزه برای سارقان می‌باشند، ضروری است.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از عمده اقداماتی که همواره این پلیس در جهت کنترل مال‌خران پیش رو قرار داده، اجرای طرح‌های عملیاتی مقطعی بوده که استمرار و پیگیری آن در بلند مدت نتایج ملموس و قابل قبولی را در بر خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ