۸ طرح پرورش میگو در شهرستان بوشهر بازدید شد

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهرگفت: از هشت طرح پرورش میگو با مساحت بیش از هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط عوامل نظارتی بازدید و میزان اجرایی شدن طرح بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کیهان ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلوگیری از معطل ماندن اراضی، جلوگیری از معوق ماندن مطالبات وصول عوائد اجاره، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از اهداف نظارت بر طرح‌های اراضی واگذاری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر تصریح کرد: برنامه ریزی مستاجرین اراضی واگذار شده ملی، برای به بهره برداری رسیدن طرح مصوب بر اساس اعتبار قرارداد اجاره منعقد شده با نظارت به موقع از طرح‌ها توسط عوامل نظارتی شهرستان، ایجاد می‌شود و اجرای طرح مطابق با شاخص‌های مشخص در فرم پیشرفت فیزیکی اجرایی شود.

کیهان خاطرنشان کرد: نظارت از طرح‌های اراضی واگذاری ملی باید مطابق با دستورالعمل ماده ۳۳ انجام و پیشرفت فیزیکی در راستای به بهره برداری رسیدن به موقع تعیین شود.

کیهان ادامه داد: عوامل نظارتی شهرستان نظارت بر طرح‌های اراضی واگذاری ملی را در دستور کار قرار داده و از هشت طرح پرورش میگو با مساحت بیش از هزار و ۵۰۰ مترمربع بازدید و میزان اجرایی شدن طرح را بررسی و فرم پیشرفت فیزیکی تکمیل شد.

۸ طرح پرورش میگو در  شهرستان بوشهر بازدید شد

نظارت طرح‌های غیر کشاورزی اراضی واگذار شده شهرستان بوشهر

کیهان با بیان اینکه از شش طرح غیر کشاورزی اراضی واگذار شده در شهرستان بوشهر نظارت شد، گفت: مزایای اقتصادی و اجتماعی زیادی با تعیین اراضی ملی برای استفاده غیر کشاورزی فراهم می‌شود که شامل فرصت‌های شغلی از طریق توسعه زیرساخت‌ها است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با ارائه طرح مصوب و موافقت اصولی، یا جواز تأسیس از طریق ثبت نام در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین از طرح واگذاری اراضی‌ملی برای طرح‌های غیر کشاورزی استفاده کنند.

کیهان افزود: با واگذاری اراضی ملی انتظار بر اجرای طرح مصوب و ایجاد اشتغال است که مطابق با دستورالعمل هیأت نظارت ماده ۳۳ از اراضی واگذار شده نظارت و میزان پیشرفت فیزیکی تعیین می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر اظهار کرد: عوامل نظارتی شهرستان از هفت طرح غیر کشاورزی بازدید و میزان پیشرفت فیزیکی بر اساس شاخص‌های مندرج در فرم تکمیل شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ