مرکز فرهنگی چابکسر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اقتصاد ایران: رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به فعالت ۳۱ مرکز فرهنگی هنری در استان گفت: مرکز فرهنگی چابکسر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از اصحاب رسانه گیلان با اشاره به اقدامات و برنامه‌های کانون پرورش فکری گیلان اظهار کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری خانه امن جامعه و مورد استقبال خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری گیلان دارای ۳۱ مرکز فرهنگی هنری فعال است، افزود: پروژه ساخت مرکز فرهنگی چابکسر نیز که سال‌ها راکد بود با پیگیری‌های انجام‌شده اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

میر عظیمی با تاکید بر اینکه سی و دومین مرکز فرهنگی هنری کانون استان ۲ هفته دیگر در خمام به بهره‌برداری می‌رسد که ساخت آن ۱۵ سال به طول انجامید، گفت: سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش نیز در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید که از مسؤولان این شهرستان به جهت کمک قدردانی داریم.

وی در ادامه با تشریح اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در شاداب سازی مراکز و سایر حوزه‌ها اظهار کرد: مراکز فرهنگی و هنری کانون میانگین بین ۱۲ تا ۱۵ هزار جلد کتاب تجهیز هستند.

وی به اعزام کاروان زیارتی به پیاده‌روی اربعین و تولید دست‌سازه برای کودکان اربعین توسط نوجوانان گیلانی اشاره کرد و ادامه داد: طرح سفیران فرهنگی اربعین نیز دومین سال متوالی با استقبال کودکان و نوجوانان استان اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از تأسیس باشگاه خبرنگاران کانون در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به عدم انعکاس بسیاری از فعالیت‌ها در حوزه کودکان و نوجوانان و ضعف‌های این بخش، افتتاح باشگاه خبرنگاران کانون در اولویت قرار گرفت و در این راستا دوره‌های آموزشی خبرنگاری برای کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

وی با اشاره به انتخاب کانونِ استان به عنوان مسؤول کمیته کودکان و نوجوانان کنگره هشت هزار شهید استان گیلان گفت: در حال حاضر بازنویسی ۱۵ جلد کتاب از زندگینامه شهدای استان گیلان در حال انجام است.

میرعظیمی به برنامه‌های آموزشی کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوان در حوزه‌هایی اعم از محیط زیست بویژه تالاب اشاره کرد و افزود: کانون پرورش فکری با سازمان‌هایی از جمله محیط زیست برای ارائه آموزش‌ها در حوزه پسماند و تالاب، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مرکز خدمات حوزه علمیه تفاهمنامه دارد و در تعدادی از مراکز کانون خانه محیط زیست نیز دایر شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ