فراخوان سوگواره «ملت امام حسین(ع)» در سمنان صادر شد

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان از صدور فراخوان سوگواره ملت امام حسین (ع) در این استان خبر داد و گفت: تولید محتوای در فضای مجازی موضوع این رویداد است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید فلاح صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان از صدور فراخوان سوگواره ملت امام حسین (ع) خبر داد و ابراز کرد: این سوگواره با موضوع تولید محتوا در فضای مجازی با رویکرد محتواهای عاشورایی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه «تولید محتوای حسینی و کنشگری عاشورایی در فضای مجازی» محور اصلی این رویداد تعریف شده است، تاکید کرد: این سومین سالی است که سوگواره ملت امام حسین (ع) با محوریت استان سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جلب مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوا با موضوعات مرتبط با امام حسین (ع)، محرم و اربعین و فرهنگ ایثار و شهادت هدف این رویداد است، گفت: از عموم هنرمندان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان دعوت شده تا در این سوگواره حضور یابند.

فلاح با بیان اینکه هنر جهاد تبیین و غیرت دینی از جمله موضوعات این سوگواره است، تاکید کرد: هنر جهاد تبیین و غیرت دینی، شهید رئیسی، هیأت‌های خانگی و تربیت حسینی، فلسطین و غزه و مقاومت از دیگر موضوعات این سوگواره هستند که علاقمندان می‌توانند در آن زمینه تولید محتوا کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این سوگواره تا پانزدهم مهر ۱۴۰۳ است تا علاقمندان بتوانند آثار مرتبط با اربعین را نیز تهیه کنند، گفت: عکاسی شامل تک عکس و مجموعه عکس حرفه‌ای، موشن‌گرافیک، نماهنگ، پادکست، فیلم کوتاه، پُست و اِستوری، گرافیک و پوستر و … در زمره بخش‌های این رویداد هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ