هواشناسی اصفهان درباره فعالیت موج بارشی هشدار سطح زرد صادر کرد

اقتصاد ایران: اصفهان- اداره کل هواشناسی اصفهان نسبت به فعالیت موج بارشی در مناطق جنوب و غرب استان و احتمال آبگرفتگی معابر و آتش سوزی در مراتع و جنگل ها بر اثر اصابت صاعقه هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند. هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسؤولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد از بعد از ظهر پنج شنبه هفته جاری تا یکشنبه پیش رو (یکم تا چهارم شهریور) به دلیل فعالیت سامانه ناپایدار، رشد ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبار و رعد و برق نقطه‌ای و محلی مناطقی از استان اصفهان را فرامی گیرد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارش رگبار همراه رعد و برق به صورت محلی و نقطه‌ای (در ساعات بعد از ظهر تا شب) در مناطقی چون سمیرم، بویین میان دشت، فریدونشهر، خوانسار، دهاقان و گلپایگان پیش بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع آب گرفتگی موقتی در نواحی درگیر بارش، خطر اصابت صاعقه در ارتفاعات، احتمال آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها به علت اصابت صاعقه هشدار داده و در ادامه توصیه کرده است که افراد از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات طی این مدت خودداری کنند.

اداره کل هواشناسی اصفهان همچنین بر لزوم تسریع در برداشت محصولات، تحکیم سازه‌های سبک و آمادگی دستگاه‌های اجرایی متولی در برابر بارش‌های ناگهانی تاکید کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ