۲۵ طرح بخش مرکزی اردستان در هفته دولت افتتاح می‌شود

اقتصاد ایران: اردستان-بخشدار مرکزی اردستان گفت: ۲۵ طرح بخشداری مرکزی اردستان در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی کیانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش مرکزی دارای ۲۷ دهیاری، ۳۲ شورای اسلامی و ۶۰ روستا بوده و اقدامات قابل توجهی در مجموع این یک‌سال توسط بخشداری و دهیاران انجام شده است‌.

وی افزود: ۲۵ طرح در هفته دولت سال جاری با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در حوزه‌های سنگ فرش معابر، جدول و کانیو، زیرسازی، آسفالت، بهسازی پارک، نصب تابلو ورودی روستا، روشنایی معابر و بهسازی آرامستان ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

بخشدار مرکزی اردستان یادآور شد: طرح‌های هفته دولت در سال جاری در روستاهای خیرآباد، کهنگ، قهساره، مارچوبه، جنبه، ظفرقند، ماربین باقرآباد، نیسیان و نهوج افتتاح خواهد شد.

کیانی تصریح کرد: در این مدت شش ساختمان دهیاری را هدف گذاری کردیم که به بهره برداری برسد چرا که چندین سال بود که ساختمان مستقر نداشتند که یک مورد روستای عباس آباد افتتاح شده و برای روستاهای دیزلو، فران و لاسیب بعد از ایام ماه صفر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختمان دهیاری سه روستای دیگر شامل ومکان، ونین و فسخود در پاییز افتتاح می‌شود، ادامه داد: به مناسبت هفته دولت کسانی که قصد گرفتن پروانه ساختمان را در طول این هفته داشته باشند از ۲۰ درصد تخفیف بهره مند می‌شوند.

بخشدار مرکزی اردستان خاطرنشان کرد: در راستای توانمندسازی دهیاری‌ها به صورت تسهیلاتی، یک دستگاه لودر برای نیسیان، کمپرسی برای هندوآباد و برای شرکت دهیاری‌ها نیز یک دستگاه لودر و کمپرسی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان تحویل داده خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ