عکس/ حمله وحشیانه به تکنسین‌های اورژانس

اقتصاد ایران: ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس در ایران در چند سال اخیر به طور فزاینده‌ای به معضل تبدیل شده است. این مسئله، تا حد زیادی به فشارهای اجتماعی و اقتصادی و همچنین فشارهای روانی ناشی از وضعیت بحرانی در زمان‌های اضطراری مرتبط است.

به گزارش سلامت نیوز در روزهای اخیر، گزارش‌های متعددی از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس منتشر شده که نگرانی‌های جدی را درباره امنیت کارکنان خدمات پزشکی ایجاد کرده است. این خشونت‌ها، که در حین ارائه خدمات اضطراری رخ می‌دهد، به طور فزاینده‌ای به معضل جدی تبدیل شده است.

تکنسین‌های اورژانس که به عنوان خط مقدم در مواجهه با بحران‌های پزشکی و حوادث غیرمنتظره عمل می‌کنند، به طور مکرر با تهدیدات و حملات جسمی مواجه شده‌اند. این وضعیت، به ویژه در مواقعی که خانواده‌های بیماران یا خود بیماران تحت فشارهای روانی و عاطفی هستند، تشدید می‌شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خراسان شمالی: ساعت ۲ و ۲۹ دقیقه بامداد امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه لودر و گیر افتادن راننده آن در خودرو در کارخانه قند شهرستان شیروان به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد.

لحظه رسیدن به صحنه حادثه، کارشناسان اورژانس متوجه شدن راننده لودر فاقد علائم حیاتی است اما برای معاینات بیشتر و ادامه اقدامات درمانی لازم در صحنه حضور داشتند تا عوامل آتش نشانی و هلال احمر عملیات رهاسازی را انجام دهند.

متاسفانه هنگام بررسی علائم حیاتی، همراهان و آشنایان فرد متوفی کارشناسان اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در ادامه ضاربان صحنه را ترک کردند.

عکس/ حمله وحشیانه به تکنسین‌های اورژانس

این حوادث، نیاز فوری به ایجاد تدابیر حفاظتی و افزایش آگاهی عمومی درباره احترام به کارکنان پزشکی را برجسته می‌کند. سازمان‌های مربوطه و نهادهای دولتی باید اقدامات لازم را برای تضمین ایمنی کارکنان اورژانس و جلوگیری از خشونت‌های مشابه اتخاذ کنند.

این حوادث نشان‌دهنده یک بحران جدی در حوزه خدمات اورژانس هستند که نیازمند توجه فوری و تدابیر امنیتی مناسب است. ایجاد راهکارهای حفاظتی، افزایش آگاهی عمومی و آموزش در زمینه احترام به کارکنان پزشکی، می‌تواند به کاهش این حوادث کمک کند و ایمنی و کارآیی خدمات اورژانس را بهبود بخشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ