مایکروسافت بالاخره اپلیکیشن یکپارچه پیام‌رسان تیمز را برای استفاده شخصی و کاری منتشر کرد

اقتصاد ایران: مایکروسافت سرانجام پیام‌رسان یکپارچه‌ی تیمز را منتشر کرد و دیگر سردرگمی در انتخاب نسخه‌ی شخصی یا کاری وجود ندارد.

پس از ماه‌ها آزمایش، سرانجام اپلیکیشن یکپارچه‌ی مایکروسافت تیمز دردسترس قرار گرفت. انتشار این اپلیکیشن جدید به ساختار گیج‌کننده‌ی تیمز در کامپیوترهای شخصی پایان می‌دهد؛ جایی‌که در آن برای استفاده از سرویس ارتباطی شخصی و حرفه‌ای، نیاز به جابه‌جایی بین چندین برنامه بود. این اپلیکیشن جدید از جابه‌جایی بین انواع مختلف حساب، ازجمله شخصی، حرفه‌ای و آموزشی پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن یکپارچه‌ی جدید تیمز برای ویندوز ۱۱، ویندوز ۱۰ و macOS دردسترس قرار دارد. می‌توانید اکانت شخصی یا کاری تیمز خود را برای پیوستن به جلسات انتخاب کنید یا به‌عنوان مهمان وارد شوید.

مایکروسافت در مارس سال جاری (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) از اپلیکیشن یکپارچه‌ی تیمز رونمایی کرد. ویندوز ۱۱ قبلاً از ویژگی چت بهره می‌برد که با تسک‌بار ادغام شده بود و از نسخه‌ی شخصی تیمز پشتیبانی می‌کرد. مایکروسافت بعداً تجربه‌ی چت را حذف کرد و دو اپلیکیشن کاملاً مجزای تیمز را دردسترس قرار داد که یکی برای استفاده‌ی شخصی و دیگری برای استفاده‌ی حرفه‌ای یا آموزشی طراحی شده بود.

مقالات مرتبط:
  • با نسخه جدید مایکروسافت تیمز، جلسات کاری را به متاورس ببرید
  • با فشار دولت آمریکا، مایکروسافت تیمز از بسته نرم‌افزاری آفیس خارج شد

قبلاً یافتن اپلیکیشن تیمز مورد نظر گیج‌کننده‌تر از حد انتظار بود، زیرا جستجو برای Teams می‌توانست هر دو نسخه‌ی شخصی و کاری را نشان دهد.شما می‌توانستید آیکون مربوط‌به هر نسخه را به‌خاطر بسپارید، اما نباید برای بازکردن نسخه‌ی مورد نظر چنین کاری لازم باشد.

اپلیکیشن یکپارچه‌ی تیمز با به‌روزرسانی 24H2 ویندوز ۱۱ به‌طور پیش‌فرض نصب می‌شود. اگر مایکروسافت تیمز روی رایانه‌ی شخصی شما نصب شده باشد، برنامه به‌طور خودکار به نسخه‌ی جدید آپدیت می‌شود. تیمز جدید همچنین از طریق وب‌سایت مایکروسافت دردسترس است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ