جانسونِ بی‌سیرت با آن موهای ژولیده، از حمله به کورسک خوشحال نباشد

اقتصاد ایران: معاون شواری امنیت روسیه تاکید کرد که پس از حمله اوکراین به منطقه کورسک، مسکو تا شکست کامل دشمن هرگز با کی‌یف مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به حمله اوکراین به منطقه مرزی کورسک روسیه، تاکید کرد که با این اقدام تروریستی، مسکو مادامی که دشمن را کاملاً شکست نداده است، هیچ مذاکره‌ای نخواهد کرد.

مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: پس از اقدام تروریستی که نئونازی‌ها علیه منطقه کورسک انجام دادند، همه چیز روشن شد. حرف‌های بیهوده میانجی‌گران غیرقانونی درباره صلح تمام است.

وی افزود: حالا همه حتی اگر به زبان نیاورند، می‌دانند مادامی که دشمن کاملاً مقهور نشود، هیچ مذاکره‌ای در کار نخواهد بود. معتقدم که خطرِ ولو فرضیِ گرفتار شدن کشور ما در مذاکرات، خودش را نشان داد. منظورم مذاکرات ناشیانه و غیرضروری صلح است که جامعه بین‌الملل پیشنهاد داده و آن را به رژیم کی‌یف تحمیل کرده است.

سیاستمدار ارشد روس همچنین به عاملان پشت پرده حمله به منطقه کورسک اشاره کرد و با کلماتی تند علیه بوریس جانسون، نخست وزیر اسبق انگلیس، تصریح کرد: آن حرامزاده بی‌سیرت با آن صورت تهوع‌آور و موهای بلوندِ ژولیده، زاده کشوری است که این عملیات تروریستی در آن تدارک دیده شد و اکنون نباید جشن و سرور راه بیندازد! کشور او اوضاع را برای اوکراین سابق، وخیم‌تر کرد.

وی تاکید کرد: حالا پول‌های بیشتری دور ریخته و تجهیزات بیشتری منهدم می‌شود و تابوت‌های به مراتب بیشتری روی دست‌شان خواهد ماند. حالا برده‌های مفلوک اوکراینی باید با ولع، دست‌های خونین اربابان آنگلوساکسون‌شان را ببوسند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ