اسکوچیچ: برای بازی با پرسپولیس باانگیزه هستیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت که شاگردانش برای مسابقه با پرسپولیس باانگیزه هستند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر گفت: از اینکه به باشگاه تراکتور آمدم خوشحال هستم. پنج سال پیش من با زنوزی صحبت کرده بودم و از استانبول مذاکرات ما شروع شده بود. مفتخرم که در خدمت این باشگاه بزرگ هستم. جا دارد از آقای زنوزی بابت اعتمادشان تشکر کنم. امیدوارم با تلاشی که می‌کنیم نتایج خوبی برای تراکتور رقم بزنیم.

وی ادامه داد: دوست دارم در بازی فردا هواداران بیایند و جو را برای بازیکنان و کادرفنی به نحوی فراهم کنند که زمین را با یک نتیجه خوب ترک کنیم. برای بازی فردا همه آماده و پر انگیزه هستیم. مطمئنم همه اعضای تیم از جان و دل مایه خواهند گذاشت تا از زمین با نتیجه خوب بیرون بیاییم. پرسپولیس هم یک تیم خوب و با احترام است و انتظار یک بازی خوب را فردا دارم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: تنها موردی که در مورد مصدومیت تیم وجود دارد مربوط به سجاد آشوری است که 20 روزی است مصدومیت دارد. امیدواریم او هم به تیم بازگردد.

اسکوچیچ یادآور شد: دوست دارم درباره یکی از قوانینی که فدراسیون امسال برای تیم‌ها وضع کرده صحبت کنم. قانونی که به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد فقط 18 بازیکن بزرگسال و  دو نفر زیر 21 سال روی نیمکت داشته باشند. این موضوع کار را بر هر مربی سخت می‌کند و باعث می‌شود بازیکنانی که استعداد و توان دارند خارج از لیست هر مسابقه قرار بگیرند. این قانون هیچ کمکی به رشد و پیشرفت بازیکنان و لیگ ایران نمی‌کند. از فدراسیون درخواست دارم این قانون را اصلاح کند و یک بازنگری داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی از بازیکنان تیمش مانند ترابی، بیرانوند و اسماعیلی‌فر سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد، گفت: مطمئناً‌ بازیکنانی که اسم بردید در بازی احساسی خواهند شد و این بازی به لحاظ احسای بازی سنگینی برای آن‌ها خواهد بود اما مطمئنم این بازیکنان بسیار حرفه‌ای هستند و الان با تمام توان برای تراکتور کار می‌کنند. همه آن‌ها می‌خواهند که در بازی فردا پیروز شوند و به نظرم این مسائل روی بازیکنان حرفه‌ای خیلی تأثیرگذار نخواهد بود.

ادامه دارد...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ