دنیامالی پرچم ایران را در ورزش جهانی برافراشته می‌کند

اقتصاد ایران: نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: دنیامالی می‌تواند در سطح جهانی پرچم جمهوری اسلامی را در همه میادین ورزشی برافراشته کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده موافق احمد دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت چهاردهم در دفاع اظهار کرد: آغاز کار دولت چهاردهم همزمان با اجرای برنامه‌های هفتم توسعه است و با قدرت به وزرای پیشنهادی رأی خواهیم داد. دنیا مالی شخصی است که امانت داری او همچنین امانت‌داری‌اش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه در ۴۵ سال روشن است.

وی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را متعهد، متخصص و کارآمد معرفی کرد و ادامه داد: او از خانواده معظم شهدا و رزمنده دفاع مقدس است و شاید در جایی این مسائل را مطرح نکرده باشد و از آنجایی که من با او دوستی دیرینه و ۴۰ دارم این مسائل را مطرح می‌کنم. شاید خود آقای دنیا مالی حاضر به گفتن این موارد نباشد او از فرماندهان دفاع مقدس بوده، ۸ سال رزمنده دفاع مقدس بوده و هیچ جا این مورد را مطرح نکرده است.

گودرزوند چگینی عنوان کرد: برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نشان می‌دهد که تسلط کامل بر حوزه ورزش و جوانان دارد. به طور کامل نیز بر برنامه بودجه دولت مسلط است چرا که هم در کمیسیون عمران و هم در کمیسیون تلفیق مجلس حضور داشته است.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش با طرح این پرسش که آیا مشکل ما در کشور کمبود قهرمان پروری است ادامه داد: نسل جوانی که امروز در کشور زیست می‌کند چه نیازی دارد؟ طبعاً همه شما نمایندگان در شهرها و روستاهای خود به زیرساخت‌ها نیاز دارید و مشکل اصلی ورزش کشور کمبود زیرساخت‌ها است و نبود یک زمین ورزشی ز مشکلات جوانان جامعه محسوب می‌شود.

گودرزوند چگینی به سابقه ورزشی درخشان دنیا مالی در عرصه داخلی و بین‌المللی پرداخت و تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان شناخت کافی به مسائل جوانان نیز دارد. برای فرزندآوری به صورت جزئی در برنامه خود طرح ارائه داده است. همچنین در رابطه با ورزش به زیرساخت‌ها و توسعه ورزش پرداخته است که با استفاده از تجربه خود و توان مدیریتی‌اش به مسائل عمرانی ورزش نیز در برنامه خود به طور کامل پرداخته است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید از رئیس جمهور برای معرفی این چهره به حوزه ورزش و جوانان تشکر کنیم، ادامه داد: دنیا مالی هم عمرانی است و هم ورزشی است و می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل بکند او همزمان نگاه نرم و سخت دارد. تجربه ۴۵ ساله دنیا مالی می‌تواند منشأ تحول و توسعه دیپلماسی ورزش ایران شود. دنیا مالی می‌تواند در سطح جهانی پرچم جمهوری اسلامی را در همه میادین ورزشی برافراشته کند و او به هیچ جریانی وابسته نیست و یک شخصیت ممتاز در عرصه ورزشی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ