فراکسیون مستقلین مجلس به کلیه وزرای پیشنهادی رأی اعتماد خواهد داد

اقتصاد ایران: فراکسیون مستقلین ولایی در نشست ویژه امروز صبح به اتفاق آرا تصمیم گرفت به کلیه وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور رأی اعتماد دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در نشست صبح امروز خود مقرر کرد که با توجه به برنامه‌های وزرای پیشنهادی و ضرورت تشکیل دولت وفاق ملی، به اتفاق آرا به تمامی وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان رأی دهد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شکرگزاریم که با رهنمودهای مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران حضوری با شکوه در پای صندوقهای رأی داشت و خروجی آن انتخاب رئیس جمهوری بود که بر مبنای قرآنی " واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرقوا " کابیته وفاق ملی را به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد نمود.

با توجه به سوابق و برنامه‌های ارائه شده فراکسیون مستقلین ولایی در نشست ویژه امروز صبح به اتفاق آرا تصمیم گرفت به کلیه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور رأی اعتماد دهد. طبیعی است نمایندگان با بهره گیری از ابزارهای نظارتی بر عملکرد وزرا بویژه در بعد تبعیت از مقام ولایت و کارآمدی به طور مستمر نظارت خواهد کرد.

فراکسیون مستقلین ولایی با آرزوی توفیقات الهی برای همه اعضای دولت آمادگی کامل خود را در ادامه مسیر برای همکاری با فراکسیون‌ها به ویژه فراکسیون انقلاب اسلامی اعلام نماید و تاکید و توصیه داریم به کلیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاصه نمایندگان معزز دیگر فراکسیون‌ها فارغ از هر نوع نگاه سیاسی و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یارای دولت باشم و دولت را با رأی قاطع به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور برای انجام تعهدات خود به ملت کمک نمائیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ