دنیامالی بایدبرنامه برای جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران را ارائه دهد

اقتصاد ایران: نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس خواستار توضیح وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره راهکارهای جلوگیری از مهاجرت ایرانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا عزیزی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار کرد: سهم ورزش در تولید ناخالص ملی ۶ دهم درصد است و سوال بنده از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان آن است که چه برنامه‌ای برای ارتقای آن دارد.

وی بیان کرد: متأسفانه فقط ۱۰ درصد از مردم جامعه ما به توصیه‌های ورزشی توجه می‌کنند و شما چه راهکاری برای رفع کم تحرکی مردم دارید؟ همچنین در برخی مناطق محروم بخش خصوصی آنطور که باید و شاید در حوزه ورزش اقدامی انجام نمی‌دهد که این مشکل هم باید حل شود.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین شاهد توزیع نامناسب بودجه در کشور هستیم که وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در برنامه خود بر عدالت محوری و رفع محرومیت در مناطق کم توسعه یافته تاکید کرده است و سوال بنده آن است که قرار است چه سهمی برای بهبود وضعیت ورزش در مناطق کم برخوردار تعلق گیرد.

عزیزی متذکر شد: مطابق با برنامه چهارم توسعه کشور قرار بود سرانه ورزشی به یک متر مربع برسد اما هنوز ۸۰ سانتی متر است و سوال بنده از دنیامالی آن است که راهکار وی برای تحقق این ماده قانونی چیست.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی افزود: شاهد افول جایگاه ایران در رویدادهای بزرگ ورزشی و مهاجرت ورزشکاران ایرانی هستیم که بسیاری از آنان در قالب تیم پناهندگان فعالیت می‌کنند که دنیامالی باید برنامه خود را برای جلوگیری و کاهش مهاجرت ورزشکاران ایرانی ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شاهد تبانی و فساد در ورزش هستیم که مبارزه با فساد و تبانی در ورزش به خصوص فوتبال در برنامه گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان آمده است که لازم است برنامه دقیق خود و زمان بندی آن را اعلام کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ