درس آموزنده جنیفر لوپز برای عشاق ایرانی!

اقتصاد ایران: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، جنیفر لوپز، دو سال پس از ازدواج با بن افلک، درخواست طلاق داد.

برترین‌ها: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، جنیفر لوپز، دو سال پس از ازدواج با بن افلک، درخواست طلاق داد. جنیفر و بن افلک، زوج عاشق سال‌های ۲۰۰۰ میلادی در آن زمان به «بنیفر» مشهور شده بودند. آنها سپس از هم جدا شدند و دو دهه بعد در سال ۲۰۲۱ دوباره رابطه را از سرگرفتند. جنیفر و بن تابستان دو سال پیش در مراسم کوچکی در لاس‌وگاس ازدواج کردند.

جدایی از اینجا کلید خورد

برای چند ماه گمانه زنی‌هایی درباره روابط آنها وجود داشت. گزارش شده بود که آنها ویلای خود در بورلی هیلز را به قیمت ۶۵ میلیون دلار به فروش گذاشته‌اند و عکس‌هایی از آنها منتشر شد که در آن حلقه به دست ندارند.

طی همه این ‌سال‌ها تمام اتفاقات رابطه این زوج محبوب مورد توجه قرار می‌گرفت. حتی زمانی که برای یک پیاده‌روی ساده در شهر قدم می‌زندن هم اکت‌هایشان مورد تحلیل صفحات پاپاراتزی بود و به طور کلی قضاوت یا به قول امروزی‌ها "جاج شدن" بخش جدانشدنی رابطه پرنوسان بن و جنیفر بود.

در همین ارتباط کاربری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جنیفر هم ثابت کرد نباید به رابطه‌های گذشته‌ برگردی. اونا همون "کسی که از دست رفت" نیستن و مسئله "آدم درست در زمان غلط " هم نبوده. رها کن، بلاک کن، مووآن کن و دیگه هرگز به عقب نگاه نکن!»

درس آموزنده جنیفر لوپز برای عشاق ایرانی!

در واقع با توجه به الگوبرداری برخی افراد از سبک روابط سلبریتی‌ها شاید چنین مساله‌ای هم هم زین پس به عنوان یک قانون نانوشته وارد دفترچه قانون روابط عاطفی شود. اینکه اصلا چرا باید به گذشته رجوع کرد و دوباره روزهای تلخ را تکرار کرد؟ خب اگر یکبار حق زیستن داریم پس چرا باید با دو تجربه یکسان کام خود را تلخ کنیم یا به قول قدیمی‌ها از یک سوراخ دوبار گزیده شویم. 

البته این موضوع سوی دیگری هم دارد. اینکه رابطه این دو تا زمانی که شایعاتی نظیر "خیانت" را پیرامونش نمی‌دید، رنگ و بوی جدایی نمی‌داد اما خب این حواشی رفته رفته تبدیل به یک مانع بزرگ در زندگی زناشویی بنیفر شد. 

چرا چهره بن افلک در کنار جنیفر لوپز همیشه گرفته بود؟

مثلا ژست‌های بن در کنار همسرش همیشه سوژه رسانه‌ها بود. بن افلک که از زمان ازدواج با جنیفر لوپز بیش از پیش در کانون توجه عمومی قرار گرفته بود، در بسیاری از مواقع با چهره‌ای به ظاهر مغموم دیده شد و حتی دستمایه میم‌های اینترنتی شد. تصاویر ثبت شده از این لحظات کنجکاوی برانگیز می‌شد. انتشار مداوم تصاویر چهره ناراضی افلک این سؤال را مطرح کرد که آیا مشکل پنهانی وجود دارد که مخل شادی این زوج شده باشد؟

درس آموزنده جنیفر لوپز برای عشاق ایرانی!

جنیفر لوپز در پاسخ به این گمانه‌زنی‌های روزافزون، حتی درباره افلک و چالش‌هایی که او و همسرش در برابر نگاه عمومی با آن ها مواجه‌اند، صحبت کرد.

لوپز درباره حالت‌های چهره افلک چه می‌گفت؟

جینفر لوپز در مصاحبه ای در حاشیه مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ به طور مستقیم به این نگرانی‌ها پرداخت و تمامی گمانه زنی‌ها درباره ی افلک را رد کرد: «حال بن خوب است. لازم نیست نگرانش باشید. او خوب و شاد است.»

اما نزدیکان زوج مشهور مطمئن بودند که یک چیز هست که افلک را ناراحت می‌کند.

کاربران درباه خبر داغ جدایی این زوج چه می‌گویند؟

ثریا نوشت: کاش جنیفر لوپز به این درک برسه که شاید تنهایی هم بهش خوش بگذره و لازم نباشه با هر کی وارد رابطه می‌شه ازدواج کنه.

مهیار: ولی جنیفر، نفر بعدی رو خیلی زود معرفی می‌کنه.

درس آموزنده جنیفر لوپز برای عشاق ایرانی!

آرمیتا: صبح خود را با خوندن خبر طلاق بن افلک از جنیفر لوپز شروع کردم.خدایا کاش سطح دغدغه‌ی ایرانی همینقدر بود.

و مریم هم انگار بازگشت را کار اشتباهی می‌داند: اینکه جنیفر لوپز داره از بن افلک جدا می‌شه، ثابت می‌کنه که برگشت به اکس‌تون کار اشتباهیه! (همین پارسال نبود هی می‌گفت عشق زندگیم، عشق زندگیم؟! این زن چرا انقدر دمدمی‌مزاجه؟!)

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ