۱۷ میلیارد تومان پروژه منابع طبیعی در سمنان افتتاح می‌شود

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از افتتاح ۱۷ میلیارد تومان پروژه طی هفته دولت در حوزه منابع طبیعی استان خبر داد.

محمد جعفر مرادی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۱۷ میلیارد تومان پروژه طی هفته دولت در مجموعه منابع طبیعی استان سمنان افتتاح می‌شود، تاکید کرد: نزدیک به ده میلیارد تومان از اعتبارات این طرح‌ها از ناحیه اعتبارات ملی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار دیگر از اعتبارات استانی تأمین شده است، ابراز کرد: افتتاح این طرح‌ها ۱۰۴ فرصت شغلی را به صورت مستقیم ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه احداث بند خاکی و سنگ و ملات در بی ارجمند معادل ۲۴ هزار متر مربع از جمله طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت منابع طبیعی است، ابراز کرد: ۲۷ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

مرادی حقیقی با بیان اینکه احداث بندهای سنگ و ملات در کلاته خیج از دیگر طرح‌های قابل افتتاح حوزه منابع طبیعی طی هفته دولت در سال جاری است، بیان کرد: احداث بند خاکی و لات در دیباج با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های قابل توجه برای افتتاح در هفته دولت سال جاری است.

وی با بیان اینکه در این ایام همچنین احداث بندهای سنگی و ملاتی در آشتی سرخه نیز به بهره برداری خواهد رسید، ابراز داشت: ۱۷ میلیارد ریال برای این طرح‌ها اعتبار از محل اعتبارات استانی، هزینه شده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه در شهمیرزاد نیز یک طرح آبخیزداری بند سنگ و ملاتی به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: این طرح ۸۷۰ متر مکعب حجم عملیات دارد و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز برای آن هزینه شده است.

مرادی حقیقی ادامه داد: عملیات کپه کاری که یک نوع عملیات بیولوژیک در عرصه‌های طبیعی است، در دیباج، مجن، سمنان، میامی، ایوانکی و سرخه از جمله دیگر طرح‌های قابل افتتاح در ایام هفته دولت در سراسر استان سمنان است.

وی افزود: آماده سازی نهالکاری و مراقبت از عرصه‌های طبیعی در بی ارجمند و امیر آباد دامغان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در ایام هفته دولت سال جاری در استان سمنان است که هر کدام از این طرح‌ها بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار داشته و روی هم برای ۲۴ نفر شغل ایجاد خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه آبیاری سنواتی دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت در استان افتتاح می‌شود، گفت: این طرح‌ها در شور قاضی ایوانکی، فیروز آباد میامی و سرخه اجرا و برای هرطرح نیز ۷۲ میلیون تومان هزینه شده است عهمچنین این طرح‌ها هر کدام چهار نفر شغل ایجاد کرده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ