مسجد بزرگ ترین پایگاه توحید و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است

اقتصاد ایران: اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسجد بزرگ ترین پایگاه توحید، معرفت‌، علم، تعلیم و تربیت و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به مناسبت روز جهانی مسجد، پیامی را صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

قال الله العظیم: "لَمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَی التَّقْوَی مِنْ أَوَّلِ یَوْمٍ أَحَقُّ أَنْ تَقُومَ فِیهِ، فِیهِ رِجَالٌ یُحِبُّونَ أَنْ یَتَطَهَّرُوا وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُطَّهِّرِینَ"

مسجد بزرگترین پایگاه توحید، معرفت، علم حکمت، تعلیم و تربیت و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است.

بزرگداشت مساجد، بزرگداشت کانون‌های خیر و عبادت و اخلاق و معنویت است، بزرگداشت انسانیت و معنویت است و اکنون بشریت بیش از هر زمانی به اخلاق و معنویت و تعلیم و تربیت نیازمند است.

نایب رئیس مجمع جهانی اهل البیت علیهم السلام در ادامه پیام آورده است:

گرامیداشت و تعظیم مساجد به معنای تعظیم و تجلیل از مراکز عبادی و تربیتی و اهمیت و قداست این جایگاه‌های نورانی و با فضیلت، تکریم ارزش‌های الهی است.

انقلاب اسلامی ما از مساجد نشأت گرفته و دوران دفاع مقدس نیز پایگاه مساجد بزرگترین پشتوانه نظام و انقلاب بوده و مصلی‌ها و نماز جمعه‌ها بزرگترین سرمایه وحدت و انسجام اسلامی و ارتباط با ولی امر و همفکری سیاسی و اجتماعی است.

روز سی و یکم مرداد روز حمله ددمنشانه صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار به اولین قبله مسلمانان مسجد الاقصی و هتک حرمت مقدسات اسلامی است. در سال گذشته نیز رژیم صهیونیستی از هر نوع جنایتی به قدس و فلسطین و غزه و مردم ستمدیده این سرزمین مقدس کوتاهی نکرد و در این روزها نیز وزیر خبیث و جنایتکار آنها با جمع کثیری از نژادپرستان خون آشام مجدداً وارد مسجدالقصی شده و حرمت و قداست اولین قبله امت اسلامی را مورد هتک قرار داده است.

خداوند شر این جنایتکاران را از سر ملّت بزرگ فلسطین و امت اسلامی کوتاه فرماید و زمینه پیروزی اسلام و مسلمانان و نجات غزّه مظلوم و فلسطین ستمدیده را هرچه سریع‌تر فراهم نماید و امت اسلامی را در راه مجد و عظمت، سربلندی و وحدت کلمه نصرت فرماید.

از تمامی علما و نخبگان و خدمتگزاران جهان اسلام و آزادیخواهان جهان و مجامع حقوقی و دانشگاه‌های دنیا انتظار می‌رود برای دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف و خون بیش از ۴۰ هزار شهید مظلوم غزه و فلسطین و لبنان و یمن و دیگر سرزمین‌های اسلامی به پا خاسته و بیش از این به جنایتکاران اجازه جنایت، کودک کشی و نسل کشی و حمله به مساجد، مدارس، کلیساها، بیمارستانها، دانشگاه‌ها و مراکز پناهندگان مظلوم و آواره ندهند و در برابر فروش بیست میلیارد دلار سلاح آمریکایی به گرگ‌های آدمخوار صهیونیست به پا خیزند و از مردم آمریکا و غرب نیز می‌خواهیم بیش از این به جنایتکاران فرصت خیانت به بشریت و فلسطین مظلوم را ندهند.

برای شهدای مظلوم غزه و فلسطین و جبهه مقاومت و شهید هنیه و شهید فواد شکر و دیگر عزیزان از خداوند علو درجات مسئلت می‌نمایم و پیروزی اسلام و مسلمانان را مسئلت داریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ