تامین و توزیع آب در مرز مهران به نحوه مطلوب در حال انجام است

اقتصاد ایران: ایلام-رییس هیات مدیره شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: تامین و توزیع آب در مرز مهران به نحوه مطلوب در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود علویان صدر رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفا کشور به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از محل قرارگاه اربعین شرکت در پایانه مرزی مهران بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی و تامین آب زوار اربعین حسینی قرار گرفت.

علویان صدر در این بازدید با ابراز رضایت از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با توجه به اینکه مرز مهران پرترددترین مرز جهت تشرف به عتبات عالیات بوده و بیش از ۶۵ درصد زوار از این مرز تردد می‌نمایند، مشاهدات میدانی حاکی از رضایتمندی حداکثری زوار از نحوه تامین و توزیع آب در پایانه و مسیرهای منتهی به مرز مهران است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات آبفای استان جهت تأمین آب شرب سالم و پایدار در پایانه مرزی مهران ارائه نمود.

محمد محمدی گفت: این شرکت با تامین ۱۳۰ لیتر در ثانیه آب پایدار، امکان تامین آب برای بیش از ۳۰۰ هزار نفر در روز را در پایانه مرزی مهران دارد.

وی همچنین ایجاد زیرساخت‌های نصب انشعاب، شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب و ساخت سپتیک تانک فاضلاب را از دیگر اقدامات شاخص این شرکت در راستای ارائه خدمات مهندسی تخصصی برشمرد و تصریح کرد: مجموعه امکانات مهندسی و فنی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام متشکل از مهندسان مجرب با اخلاص و با تجهیزات فنی از جمله، تانکر آبرسانی، واتر جت و ماشین‌آلات سنگین در تلاشند تا خدماتی در شان زائران حضرت اباعبدالله حسین (ع) ارائه دهند.

لازم بذکر در این بازدید معاون منابع انسانی و مشاور امور ایثارگران شرکت نیز حضور داشتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ