طرح نشان‌دار کردن مالیات در یزد اجرا شد

اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل امور مالیاتی استان یزد از اجرای طرح نشان‌دار کردن مالیات با هدف مردمی کردن اقتصاد برای نخستین بار در این استان خبر داد.

رضا نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح نشان دار کردن مالیات گفت: این طرح که برای نخستین بار در راستای مردمی کردن اقتصاد اجرا شده است، به مؤدیان این امکان را می‌دهد که محل هزینه‌کرد مالیات‌های پرداختی خود را تعیین کنند و به پروژه‌های ملی و استانی اولویت‌دار تخصیص دهند.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد افزود: در همین راستا تعداد ۹ هزار و ۲۲۲ مؤدی مالیاتی در قالب فرم تبصره ماده ۱۰۰ ق. م. م در اجرای طرح نشان‌دار کردن مالیات در یزد مشارکت کرده‌اند.

نجف زاده ادامه داد: در این طرح ۲۷ پروژه در حال اجرا جهت مشارکت مؤدیان مالیاتی یزد معرفی شد که از میان آنها ۲۳ پروژه به طور کامل از محل پرداخت‌های مالیاتی مؤدیان تأمین اعتبار شد، این پروژه‌ها شامل حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و راه و ترابری بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی اظهار کرد: از تعداد ۲۷ پروژه معرفی شده مبلغ دو هزار و ۱۴۹ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز بوده است که در این مرحله حدود دو هزار و ۳۹ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال معادل ۹۵ درصد با مشارکت آگاهانه مودیان مالیاتی تأمین اعتبار شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد ادامه داد: بیشترین مشارکت مؤدیان در استان یزد مربوط به پروژه‌های آموزش و پرورش بوده است که دو هزار و ۲۳۳ مؤدی جهت تکمیل این پروژه مشارکت کرده‌اند.

نجف زاده گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، این اقدام سازمان امور مالیاتی به یکی از مطالبات جدی مؤدیان در خصوص اعلام محل هزینه‌کرد و مصرف درآمدهای مالیاتی به شکل مؤثر و عملیاتی پاسخ داده و نشان‌دهنده نقش مهم مالیات در توسعه و اجرای طرح‌های سازنده در استان یزد است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ