مهران پرتردد ترین مرز کشور/۱.۵ میلیون زائر به کشور بازگشتند

اقتصاد ایران: ایلام-فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه این مهران پرتردد ترین مرز کشور در ایام اربعین بوده است،گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر به کشور بازگشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در مرز مهران اظهار داشت: تا به امروز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زائران در سلامت و امنیت کامل به کشور عزیزمان بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: سه میلیون و ۱۰۰ هزار زائر نیز از مرزهای کشور خروج داشته‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: پیش بینی ما این است طی یک یا دو روز آینده روزهای طوفانی تردد زائران در ورود و خروج را داشته باشیم و همه تمهیدات لازم برای استقبال از زائران نیز اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات پلیس برای عدم ایستایی زائران در مرزهای ایران و عراق اندیشیده شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد، اضافه کرد: توصیه پلیس به زائرانی که از خودروهای شخصی برای مراجعه به مرزهای اربعینی استفاده کرده‌اند، این است پس از ورود به کشور مدتی را استراحت کرده و پس از رفع خستگی به سمت شهرهای مقصد حرکت کنند.

این مقام ارشد انتظامی کشور با اشاره به سهم ۵۰ درصدی ترددات زائران در مرز مهران، گفت: مرزهای شلمچه، خسروی، چذابه، باشماق و تمرچین بعد از مهران به ترتیب بیشترین تردد زائران را ثبت کرده‌اند.

سردار رادان پرتردد ترین مرز در بین مرزهای ۷ گانه را مرز مهران عنوان کرد و گفت: پلیس تا زمان بازگشت همه زائران از سفر اربعین به آنان خدمات رسانی می‌کند.

وی با اشاره به تردد بالای زائران از مرز مهران گفت: سایر مرزهای اربعینی نیز آماده پذیرایی و استقبال از زائران هستند و این عزیزان می‌توانند در صورت تمایل به دیگر مرزها مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ